Jump to content

verboden in het weekend Epen !??!

nou het is zo ver , de hoge heren hebben het er door geduwd dat je in het weekend dit gebied niet meer in mag rijden... wat een schande als mede wegen belasting betaler.

bord bij epen slenaken ... bekend voor diegene die er wel eens komen!!!:babycry:

IMG_20210804_003540.thumb.jpg.38c388771b94aab042f538b6fbf0e8e2.jpg

Featured Replies

triest....... gelukkig kunnen we nog wel via vijlen naar camerig als het goed is. Maar een mooi stukje wat kwijt is in de weekenden.

Had begrepen dat het een pilot is?

En het gaat maar door, wij hebben hier nog een mooi stuk westfriese Omringdijk waar je nog wel mag rijden Afwachten hoe lang het duurt. Zuiderdijk tussen Hoorn en Enkhuizen is hier ook dicht in het weekend. Met dank aan de blerpijpen.
Vind het niet goed maar aan de andere kant wie in het weekend daar met de motor gaat rijden tart zijn zelfbeheersing met al die kudt joop zoetemelkjes.

Ja, kan het heel goed begrijpen. Ik woon onderaan de Lekdijk.

Je moet af en toe eens horen, zelf rijd ik er ook graag hoor…

Maar rekening houden met anderen lijkt soms wat veel gevraagd…

• Author

ik snap niet dat de blauwe petten daarboven op de parking gewoon een paar keer goed controleren en DB meeting doen.enz na 3 controles zullen ze dit gebied snel gaan mijden.... en kunnen de Motor rijders die zich wel aan de wet houden en DB,ssss ... lekker blijven rijden in dit mooi gebied ...

:angel:

PurplePan1100

bent het met je eens,

:mad: dat ben ik op de motor rijders met te veel geluid ,maar ook op de politie die geen of nauwelijks DB meeting doen. ook hier in Twente NIET

Als het van 9.00 tot 21.00 uur is dan is het toch heel simpel? Dan pak je de omwonenden (en de gemeenten) juist extra door buiten die tijden te rijden met open uitlaten. Daar zullen ze nog veel meer de pest aan hebben dan overdag...

Als dergelijke verboden nou van 21.00 tot en met 9.00 waren dan had ik het volkomen kunnen begrijpen. Nu is het ene flauwekulmaatregel waar niet over nagedacht is.

Mijn grootste ergernis, is dat de beslissing om dit te doen gebaseerd is op wat....? En het ergste is dat er geen handhaving plaatsvindt op het geluid, maar na de afsluiting is er wel handhaving op het verbod? Dus geen handhaving op het ene verbod(geluid), maar wel op het weekend verbod. Ik vraag me dan wel eens af hoe dat juridisch juist is. Vaak wordt er gezegd, we handhaven niet vanwege andere prioriteiten, maar bij zo'n afsluiting is er wel ineens capaciteit? Vreemde zaak.
Spreek je mede motorrijders erop aan (als dat bekende van je zijn) als die ook met zon achterlijke knalpijp rijden, heb dat ook nooit gesnapt en ook geen begrip voor. Als je van herrie houdt, zet dan een koptelefoon op met uitlaat herrie.