Jump to content

Ik zoek de onderdelen nummers voor zowel de drainbolt als ook de washer.

Op de ST1100 zit aan beide kanten op het motorblok één cooling fluid drainbolt + sealing washer vlak vóór de eerste uitlaatpijp aansluiting (vanaf voorzijde).

Ik krijg beide op de onderdelen schema's van Honda (CMSNL) niet gevonden.

Wie kan mij verder helpen?!

89e96b49d398f057ffed6f1aed978f46.thumb.jpg.e06c5041f0ae69f58adbdf1748e3b2f4.jpg

*EDIT*

Bij Fowler staan ze wel? (Bij CMSNL niet terug te vinden als nummer) NR.22??

https://nl.fowlersparts.co.uk/parts/4996298/st1100ay-2000-ed-abs/exhaust-muffler #fowlersparts

Edited by Tiesemans

Featured Replies

• Author

Thanks @panman1100 nu kan ik verder zoeken vanaf die bout.

@Freddy S das naar het schijnt een klote klus en tevens loopt er dan koelvloeistof uit. Dus dat gaat hem niet worden.

Het Werkplaats handboek schrijft voor dat na het losdraaien van deze 2 vloeistof bouten de beide washers vervangen dient te worden met nieuwe afsluit ringetjes.

Dus graag kom ik in Sprundel aan met het materieel bij me als ik ze er (dan pas) uit draai?!

Edited by Tiesemans

nr 18 + 10 afdichtings ring koper

1627852689017.png.5754cd0b3899581076b2578e2320e55e.png

[automerge]1627852831[/automerge]

Fluitje van cent stelt niks voor

Ik geloof dat hier nog wel 1000 van die m6 boutjes in de boutenkast liggen.. Die dingen zaten altijd in grote getale in de stalen kratten geschroefd, waarin de Honda motoren nieuw werden uitgeleverd naar de dealer...

@Tiesemans is idd een naar klusje, je kunt er écht slecht bijkomen. Afgelopen winter uitgevoerd, kan me herinneren dat ik er uiteindelijk met een steeksleuteltje 10mm net bij kon...

Ik heb na het uitdraaien van die boutjes inbus gemonteerd, met zo'n bolkop inbussleutel kom je er makkelijker bij.
Guest
This topic is now closed to further replies.

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.