Jump to content

Wie van onze Belgische leden weet een goede B&B in de buurt van Spa, ik ga samen met mijn zoon naar de Grand Prix van België maar ik kan geen redelijke overnachting vinden.

er zijn een heleboel B&B’s gesloten, ik weet niet of dat met de wateroverlast te maken heeft !!

hotels zijn er ook niet te vinden, ja voor €1500 voor twee nachten en dat vind ik te veel !!

ik hoop dat hier iemand een tip voor me heeft !!

of een andere goede plek voor 2 nachten.

Edited by Henk2511

Featured Replies

Airbnb heeft altijd mooie plekjes, maar die verhuurders zijn ook niet markt-onbewust…

Sta er dus niet van te kijken dat de prijzen die ze dan vragen “markt-conform” zijn…

Weet niet wanneer die auto’tjes daar gaan rijden, maar is nu kijken voor plek niet wat laat?

Het meeste zal al wel bezet zijn, zelfs de campings zullen hutje-mutje staan…

Zelf ben ik regelmatig in de Ardennen, met heel goedkope overnachtingen!

938011BC-11DC-4366-9C30-E67ADACE8B8F.jpeg.7fdacb23dbe4834ffebcb6d5a0bd65bf.jpeg

Slaapt geweldig, weegt weinig en rolt op tot een zeer klein pakketje….

Ik heb zo ééns gekeken bv. in Durbuy naar Spa Francorchamps is ca. 50 km , zégt u dat iets Henk ?

Ja klopt , maar het mééste zou toch terug open zijn volgens ik kan zien op het Tv Nieuws , en ze zouden de touristen toch graag weerzien ?

Normaal ging ik ook gaan met m"n Petekind maar door het slechte weer dan toch geen kaarten gekocht !

• Author

@Mister Vogezen ik heb nog niets gehoord dat het niet door gaat, dus ik ga ervan uit !

@Jan Koekepan ik heb de kaartjes nu een paar weken en zolang zoek ik ook al.

@Rimconator ik zoek al een tijd op B&B sites, maar Zoover en tripadvisor hebben ook niets.

@Max zegt me zo niets.

en het maakt me echt niet uit om te betalen, maar €1500 minimaal is me te gek !!

Stomme suggestie misschien maar: Is het een idee om in plaats van B&B een camping te boeken en een paar tentjes neer te ploffen? 2 dagen is net mooi voor een GP met dat ouwe TT of festival gevoel.

Verwacht zelf dat daar ook meer beschikbaar van zal zijn.

• Author

@Max super bedankt Marcel, ze hadden nog één kamer en die heb ik Yahoo:

iedereen heel erg bedank voor de suggesties en het meedenken, super !!

maar toen mijn oudste zoon was geslaagd voor zijn school is hij met mijn vrouw naar Parijs geweest, mijn middelste zoon is ook geslaagd en wilde iets met mij gaan doen, maar door de corona en alle regels er omheen kwam het er niet van, tot nu de Grand Prix zich voordeed !!

ik heb hem voorgesteld om daar heen te gaan en omdat hij door de coronaregels toch wel iets tekort gekomen is mag het een beetje luxer zijn.

maar nogmaals iedereen super bedankt !!

en @Mister Vogezen Erwin, ik maak me niet druk hoor, ik ben de ruste zelf Pleasantry

mag wel een slotje op !!