Jump to content

Is hier iemand op het forum die ervanig heeft met de gevlochten remleidingen van Hel.

Als ik de prijs zo zie op hun site valt dat me alles mee.

Featured Replies

Ik overwoog ook Hel, maar na het nodige lezen en onderzoeken toch voor een concurrent gegaan.

Kijk ter vergelijking ook eens bij www.probrake.de

Die gebruiken niet 3(draads) maar 5(draads) gevlochten RVS leidingen van Spiegler.

Top kwaliteit spul en mogelijk voordeliger ook.

• Author
Elmo het gaat erom dat mijn Pan al 17 jr oud is, dus ook de remleidingen en tijd voor nieuwe lijkt mij.

17 jaar oud?

Dan mag het best een keer ja.

Overigens heb je een ST1300 toch?!

Welk bouwjaar als ik vragen mag? Zie dat Hel telt van 2002 tot 2006 Non ABS naar 2007 tm 2013 ABS

Probake.de en Spiegler.de heeft de ST1300 standaard niet in het assortiment.

Daar moet je op bestelling werken.

Begreep ook uit eerdere topics dat het een "dingetje" is om een ST1300 te voorzien van betaalbaar materiaal?

https://st1100-1300.eu/threads/spiegler-remleidingen-set.3441

Wellicht dat @Ad2002pan kan helpen waar mogelijk als het om Spiegler voor een ST1300 gaat?!

https://st1100-1300.eu/threads/rvs-remleidingen-groepsaankoop.11770/

Met name de achterrem leiding is ook een best klusje naar schijnt.

PS.

Wie dit nu alles leest en denkt ik heb een ST1100 maar wil dit ook .. Spiegler geeft 20% korting op het totale traject vóór en achter bij een ST1100(ABS)

Edited by Tiesemans

• Author

Tiesemans, hij is van 2004 en ik zag ook dat spiegler geen set heeft voor de st 1300.

Las ook dat het nog wel een dingetje is om dit te doen met abs, niet iets wat je zelf kan doen.

Guest
This topic is now closed to further replies.

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.