Excuses dat ik mij zo laat voorstel, mijn toetsenbord was stuk.
Mijn naam is William Jansen uit Schagen 57 jaar.
Ben sinds vorige week lid geworden van dit forum omdat ik een Pan wilde hebben.
Had op mp en andere sides gekeken al een tijdje (klein jaartje) maar zag door de bomen het bos niet meer.
Kwam na lang googlen plots dit forum tegen en wat een openbaring .. mijn complimenten voor iedereen hier voor alle positieve reacties!!
Dit gaf de doorslag om een Pan ST 1100 ABS-TCS-CBS uit 1996 van Skippy10 over te nemen hier op het forum.
Deze heb ik afgelopen maandag gekocht
Wat een dijk van een motor!
Heb zelf altijd Suzuki gereden tot mijn 45ste jaar en begon op mijn 18de jaar met een GS550 daarna RE5 wankelmotor ook een dijk van een motor achteraf.
Daarna een GS750E nieuw en 6 x GS1100R, mijn laatste getunede GSX1100R werd gestolen bij de dealer toen hij er stond voor rvs remleidingen.
De verzekering heeft de volle mep uitbetaald en daarna huurde ik alleen motoren want ik reed hooguit 1000km per jaar.
Was altijd al gek van de Pan nadat ze rond 1990 de weg op kwamen.
Het bloed kruipt uiteindelijk waar het moet zijn en ik ben heel blij met mijn aankoop!
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Goedendag Ieder,
Excuses dat ik mij zo laat voorstel, mijn toetsenbord was stuk.
Mijn naam is William Jansen uit Schagen 57 jaar.
Ben sinds vorige week lid geworden van dit forum omdat ik een Pan wilde hebben.
Had op mp en andere sides gekeken al een tijdje (klein jaartje) maar zag door de bomen het bos niet meer.
Kwam na lang googlen plots dit forum tegen en wat een openbaring .. mijn complimenten voor iedereen hier voor alle positieve reacties!!
Dit gaf de doorslag om een Pan ST 1100 ABS-TCS-CBS uit 1996 van Skippy10 over te nemen hier op het forum.
Deze heb ik afgelopen maandag gekocht
Wat een dijk van een motor!
Heb zelf altijd Suzuki gereden tot mijn 45ste jaar en begon op mijn 18de jaar met een GS550 daarna RE5 wankelmotor ook een dijk van een motor achteraf.
Daarna een GS750E nieuw en 6 x GS1100R, mijn laatste getunede GSX1100R werd gestolen bij de dealer toen hij er stond voor rvs remleidingen.
De verzekering heeft de volle mep uitbetaald en daarna huurde ik alleen motoren want ik reed hooguit 1000km per jaar.
Was altijd al gek van de Pan nadat ze rond 1990 de weg op kwamen.
Het bloed kruipt uiteindelijk waar het moet zijn en ik ben heel blij met mijn aankoop!
En heel gelukkig met het forum!