Jump to content

Hallo, nu ik net mijn Pan afgehaald heb bij de dealer kan ik me met een foto voorstellen,

Ik ben Marc en dit is mijn 2e pan european 1300, de eerste was achilles Black en kocht ik nieuw in 2007, jammer genoeg heb ik daar slechts 6 maand en 1 week mee gereden tot een onvoorzichtige automobilist besliste om geen voorrang te verlenen aan mij want "hij reed daar toch elke dag gewoon door", gevolg was pan total loss en ik in ziekenhuis.

Daarna even (11 jaar!) niet meer motor gereden tot ik in november 2018 een NC 750x nieuw kocht, daardoor kreeg ik de goesting weer te pakken en nu dus een 2015 pan gekocht. Hopelijk deze keer meer geluk!

MijnRedPan.jpg.623935601d08d132aaee638f53fc73eb.jpg

Featured Replies

Welkom naam- landgenoot.

Mijn pan van 2015 zit ook van vorige week ineen.

Gisteren nog een Pan opgehaald in je buurt, om nog oprijs te kunnen vertrekken naar Oostenrijk.

Verleden jaar al een reis moeten missen vanwege een longontsteking en de Corona natuurlijk.

Welkom Marc en veel plezier op dit forum en met je ST1300. Zoals de anderen al hebben gezegd, ook ik hoop dat je meer geluk hebt met deze mooie rode! Op deze foto staat mijn Nederlandse ST1100 (rechts, lichten aan) naast de Belgische ST1100 van @frankie . Groeten DuinPan uit Haarlem

20210619_201700VertrekbijWaffieFrankie.jpg.8357f52d9cda2e59ff53bcff6cbf8eaf.jpg

@marcpan, léés de voorwaarden als je naar Oostenrijk gaat , ze zijn er streng betreft corona !!

en...een goed verlof wens ik U

Welkom beste Marc. Pracht van een 1300 zeg. Ben normaal meer van zwarte of witte fietsen maar deze ziet er wel heel strak uit zo. Zou spontaan voorrang geven om die toerbuffel even te bekijken.

Wens je veel plezier op het forum en geweldige, veilige kilometers met de mooie rode.

@marcpan, léés de voorwaarden als je naar Oostenrijk gaat , ze zijn er streng betreft corona !!

en...een goed verlof wens ik U

Ik vertrek normaalgezien eind augustus.