Jump to content

Featured Replies

Ik kan ze ook aanbevelen. Ik heb er al een stuk of 7 van gereden. Ze zijn echt leuk (op een enkele uitzondering na). Een perfect verjaardagscadeautje van rond €23.

Het zijn wel pittige routes qua tijd: gemiddeld ruim 200 kilometer en 6 uur echte rijtijd zonder pauzes. En het zijn vaak geen rondjes, dus je moet nog een stuk rijden naar het beginpunt of vanaf het eindpunt naar huis. Het lukt me bijna nooit ze helemaal uit te rijden. Maar het zijn echte leuke routes!

download.jpeg.c2abf4225187cf2c0b6547b58acd52b7.jpeg

Zal ik dan ook nog eens een aanbeveling doen. Lees het boek, het is echt leuk om de verhalen rondom zo'n route te lezen. Als je weet waar je rijdt en weet waar je op moet gaan letten, dan wordt zo'n route zoveel meer.

Zelfs als je geen motorrijder bent, is het leuk om dit boek te lezen. :Smile:

• 1 year later...
Welke app raden jullie aan om GPX-bestanden in te lezen? Ik wil (voorlopig) geen apart navigatiesysteem, maar gewoon mijn telefoon gebruiken, vandaar.
Ik gebruik MRA zelf maar ook BaseCmap. Een van de voordelen is (naar mijn mening) onder andere dat je moeiteloos kunt overschakelen naar Google street map. Routes zelf opmaken is eenvoudig. En zoals @Eddy DM probeer het eens uit.
Ik gebruik de Kurviger app wanneer ik met de telefoon navigeer kan routes maken en importeren de website versie is goed te gebruiken voor trip planning.
Ik gebruik de gratis myrouteapp. Perfect om routes te uploaden, te downloaden, te delen en te bestuderen. De gratis variant is niet zo handig om een route te ontwerpen (je kan niet achteraf waypoints ertussen voegen) maar het kan wel (mij lukt het).