Jump to content

zadel aanpassing voor redelijke prijs!!!

Featured Replies

Thanks, iemand zijn NC zadel daar laten doen, graag foto'tje eventueel als het hier niet gepast is , dan Pb 'tje naar mij ?

ik heb (2019 of 2020 van m'n cbr 1000) een zadel laten aanpassen bij:

Viking Seats (Dedemsvaart)

Een eerdere aanpassing laten doen bij dat zadel ergens anders (ergens in 2015 geloof ik, maar een tijd geleden, bij een autobeklederij), maar daar was ik tóch niet tevreden over naderhand. Gebeld naar Viking Seats, langsgegaan en kon tóch in het hoogseizoen nog worden aangepast (wachttijd ca. 4 week, staat normaliter ca. 12-16 week voor) omdat wij beiden nieuwsgierig waren naar het eerdere werk onder de bekleding... Beide lichtelijk ontzet toen hij het los trok, maar hij heeft mij enorm geholpen (stond kort voor een motorreis naar Spanje) en zijn woord gehouden.. Topgozer..

(nieuw, harder , schuim, naar maat gemodelleerd en opnieuw bekleed) Was naar mijn mening om en nabij de 150,-

Hij had toen enkele ST1100 zadels op voorraad (al klaar, voor de verkoop), en voor dit jaar staat na de vakanties een bezoek gepland aan hem (aanpassing 1100 zadel). En aangezien ik een absolute autist ben, ga ik dit écht niet zelf lopen doen. Zou mij aan het inferieure resultaat mateloos gaan storen...

Aangezien een zadel een persoonlijk iets is, geef ik liever geld uit voor een goed (professioneel) advies én aanpassing, dan dat ik (persoonlijke mening) ga lopen experimenteren met het kopen en verkopen van de 'bekende' merken (die wellicht óók aangepast moeten worden)..