Jump to content

Sena Slr 2 aangeschaft. Welke aanschaffen voor bijrijder

Hallo allemaal.

Ik heb een Sena Slr2 aangeschaft.

Nu zoek ik een oplossing voor de bijrijder.

Wat ik wil is kunnen comuniceren met 5 personen.

Ik weet dat de mijne met 7 andere rijders kan communiceren in een groep gesprek.

Wat ik niet begrijp in de uitleg is het volgende.

Moet als je met acht personen wil communiceren . Iedereen een Sena hebben die met acht personen kan communiceren of is het voldoende dat alleen ik dat kan en dat de rest dan communiceert via mijn verbinding?

Ik wilde namelijk voor de bijrijder niet een super dure kopen als dat niet nodig is.

We hebben nu een v6 voor haar maar heb gelezen dat dat wel kan maar dat dat niet heel goed werkt.

Ik ben benieuwd

Featured Replies

Pin mij er niet op vast @STheo maar voor zover ik weet moet je voor multiride optie een Senna hebben uit de compatible series. Werkt dus niet met alle toestellen en zeker niet met alle merken.

Zelfde RF of Bluetooth protocol is meestal een must om met non sennas te verbinden. Ook daar zal dus niet elke mee willen werken.

Tijd terug mijn Chineese FreedConn met een Senna en een Cardo geprobeert te linken. Freed en Cardo deed het maar de Senna lukte niet beide te ontvangen. Enkele verbinding ging wel.

Zijn voldoende leden met Senna dus misschien kent iemand een truckje die ons langs de kant van de weg niet gelukt is.

• Author

Thnx!

Ben gisteren naar een motor shop geweest en ze vertelde mij daar dat ik dan een Sena voor +4 rijders moet hebben enndat je dan iedereeen onderling met elkaar moet laten pairen.

Dan kom ik dus uit op de Sena s20

Onderweg de slr geprobeerd (muziek en navigatie) dat ging nog niet heel fantastisch.navigatie kwam er snoeihard in .

Ben er nog niet helemaal uit hoe ik dat zachter kan zetten..

Had gelezen dat je tijdens geluid van de man op + moet drukken op de headset(logisch....)

Groeten Theo