Jump to content

Featured Replies

Die Amerikaans fiets komt uit 2003 en ze is eerste eigenaar. Mevrouw Schuurman heeft er 9000 kilometer op gereden in 17 jaar. Zijn volgens mij niet echt veel voorkomde Panrijder statistieken.

Stuur je @Portupan op pad red ie dat zowat in één rit. Rofl

Maar ze is welkom hoor.

Ik heb Katja Schuurmans wel eens in het echt ontmoet. Ze is erg klein. Ze komt nooit met haar voeten bij de grond op een Pan. Misschien reed ze daarom wel een HD

Ik heb ooit met een aantal vrienden met haar in een bubbelbad "gezeten".. gek genoeg niet op het onderwerp motorrijden gekomen.

brrrrwoahg:Nono: ieder zijn/haar hobby

Nou, grote liefde hoor: 9000 km in 17 jaar. Zelfs in mijn auto rij ik meer kilometers (ongeveer 5.000 per jaar). En met de motor heb ik die 9000 kilometers binnen een jaar weggereden.

Maar ja, een Harley heb je niet om te rijden, die heb je om te poetsen (of te wachten op de Wegenwacht).

Ik heb ooit met een aantal vrienden met haar in een bubbelbad "gezeten".. gek genoeg niet op het onderwerp motorrijden gekomen.

brrrrwoahg:Nono: ieder zijn/haar hobby

Ik zit liever met een aantal van haar vriendinnen in dat bubbelbad.

Maar inderdaad, ieder zijn hobby. ;)

(Geintje ofc en anders, lekker belangrijk! Zolang je maar gelukkig bent toch? Is de 21e eeuw)

Ehrm, toegegeven, ik ben niet echt een Harleyman al kan ik een mooie zoals die van @Cabby absoluut wel waarderen. Deze "katjabike" echter...... nope!

Was wellicht anders geweest als ze ingepakt was in motorleder in plaats van in een verameling van elk motief uit de buisiness sjiek collectie die ze kon vinden. Of als de Harley uitgevoerd was zoals ik ze het mooist vind. Geheel in zwart (liefst mat) met veel chrome. Maar ja, ik loop nu van dame én motor niet warm. Van de koplamp tot het stuur, van het uitstekende nummerbord tot de mislukte 70stijl paintjob op een te moderne fiets. Ziet er uit alsof beide door de lokale tatooartist genaamd "Spider" of "Bulldog" zijn gestyled en aangekleed. Na een dag bier en spiegelpoeder dan.

Bedankt voor het delen @DuinPan. No way dat ik daar m'n prachtige Pannetje voor inlever. Als ik de dame er gratis bij krijg niet eens. :nea:

nu wil ik ECHT niet meer met haar in bad, als het zelfs hier effect op heeft..Screenshot_20210802-204808_Chrome.jpg.3b237d9ae4da4d10dab3cf0e95c01c92.jpg

[automerge]1627930271[/automerge]

Even serieus, ik vind haar wel o.k hoor!