Jump to content

Hey collega rijders,

Sinds 14 dagen heb ik mij een zilveren st1300 aangekocht.

Het beestje is 7 jaartjes jong met 83000 km op de teller.

Mijn vorige motor was cb600f hornet van 2009 waar ik veel plezier aan beleefd heb.

Totdat moeder de vrouw. Besliste om mee op stap te gaan. En ja je kan het wss wel raden niet comfortabel genoeg.

Nog even over mijzelf

36 jaar

Woonachtig te niel (provincie Antwerpen)

5jaar in het bezit van het motorrijbewijs

Voor de kost werk ik als buschauffeur voor onderaannemer van De Lijn.

20210721_155305.jpg.7c0faad28f7540e6757cfc360bca95f6.jpg

Edited by Timbo

Featured Replies

Welkom buschauffeur Jor. Ja zo een 1300 is comfortabel rijden voor bestuurder én passagier. Mijn vrouw rijd altijd achterop mee (ST1100) en die moet er niet aan denken om op de plank achterop een (naakte) buikschuiver te kruipen.

Wens je heel veel plezier op het forum en fantastische, veilige kilometers solo en samen.

Ps misschien leuk om even een foto van de 1300 toe te voegen. Zien we altijd graag! (Edit: foto ondertussen toegevoegd door Joreke en door een moderator onder de 1e post gezet. Wat een toppers weer!)

20210619_141826.jpg.e62ac98892ce364ef3f25c35a1e2cbc4.jpg

Edited by PandaBlack

• Author

Welkom hier en jouw nieuwe fiets natuurlijk ook.

Veel fijne km’s en hou de glimmende kang boven..

Sorry maar wat bedoel je met glimmende kang boven

• Author

Ongetwijfelt bedoelt hij "glimmende kant". De wielen onder, glimmende kant boven. Rijdt toch het lekkerst. :good:

Dank je voor de verduidelijking, die link had ik niet gelegd

Welkom Jorreke en veel plezier op dit forum en met je ST1300. Ik heb een ST1100 en mijn vrouw en dochters zijn ook blij met zo'n veilige topkoffer achter hun rug zodat ze er niet afvallen. Veel ST1100 en ST1300 rijders hebben hun originele zadel vervangen door een aftermarkt zadel voor nog meer rijcomfort voor de rijder en de passagier. Groeten DuinPan uit Haarlem

20181007MotortochtmetLorraine3.jpg.e18e344fb5be99aa5a493348b06992d0.jpg

• Author

@DuinPan op de hornet had ik het standaard zadel vervangen door één van topsellerie die was verhoogd, verlengd en had de gelpads zowel voor als achter. Persoonlijk voor het rijden gaf het geen meerwaarde. Het lag eerder aan de zitpositie. De knieën moesten te hoog opgetrokken worden.

Ik heb op de st1300 nog steeds geen last gehad wss door de in 3 standen te plaatsen zithoogte. En het malse kussen

20210627_135539.thumb.jpg.d17705cb824e92c573ed98d8bfdeef26.jpg