Jump to content

Soms als ik wegrij bij bijvoorbeeld het stoplicht hoor ik tijdens het op laten komen van mijn koppeling een schurend geluid. De motor stottert dan even maar kan wel gewoon door rijden. Het is vaak 1x tijdens de rit. Iemand enig idee?

Tevens zoek ik iemand die mij kan helpen met het plaatsen van een nieuwe remschijf achter en nieuwe remblokken achter (deze moet ik nog kopen, alleen weet niet precies welke)

Featured Replies

Als ik 's ochtends vroeg op pad ga en met een nog koude motor wegrij bij het eerste stoplicht, piept mijn koppeling ook wel eens, best een naar geluid. Ik denk dan altijd dat ik de koppeling te langzaam laat opkomen. Daarna is het weg. Ik heb het alleen met een hele koude motor. Kan volgens mij geen kwaad.
Misschien een stomme vraag maar ehrm? Hoe is je blok olie? Als dit niet lekker vers is zou ik zelf daarmee beginnen. Voor het zelfde geld plakt de koppeling als ie koud is doordat de olie simpelweg zijn beste tijd heeft gehad.
  • Author

Als ik 's ochtends vroeg op pad ga en met een nog koude motor wegrij bij het eerste stoplicht, piept mijn koppeling ook wel eens, best een naar geluid. Ik denk dan altijd dat ik de koppeling te langzaam laat opkomen. Daarna is het weg. Ik heb het alleen met een hele koude motor. Kan volgens mij geen kwaad.

Dank voor je reactie. Ik zal eens opletten of het alleen met koude motor is of ook met warme motor

@PandaBlack

Dank voor je reactie. Zal het eens nakijken!