Jump to content

Gisteren de motor op de bok willen trekken en knak en een felle steek in de onderrug.

Al is het een trukje dat ik al jaren elke dag zonder problemen en moeite doe, nu had ik echter zo een tooltje onder mijn voorwiel liggen zodat deze makkelijk rondgedraaid kan worden.

Nog nooit eerder door mijn rug gegaan maar dit doet serieus pijn.

Vanacht een heel slechte nacht omdraaien duurde zeker 10 minuten.

Vandaag maar ziek thuis gaat ondertussen ietsjes beter maar zal nog wel een paar dagen duren voor ik weer kan gaan werken.

Featured Replies

Sterkte met het herstel. Eerlijk gezegd zet ik mijn motor nooit op de middenbok, alleen maar als ik de olie wil peilen. Is veel beter voor mijn rug!
Beterschap!!! Zoals in eerdere berichten al genoemd, wandelen helpt echt. Maar dan moet de pijn wel al een beetje gezakt zijn. Je moet zeker binnen een minuut kunnen omdraaien in bed :Smile:, anders moet je er nog maar niet aan beginnen.
Wat ook goed helpt, althans bij mij ,is een stuk motorrijden,heb al paar keer een hernia gehad waarvan een die een jaar duurde,edoch als ik op de motor zat weing pijn,zelfs minder als ik er van af kwam,ik verklaar dit door de trillingen die de motor heeft.

Geen pijnstillers joh zeker geen zware zoals diclo en pammen. Duw je makkelijker door je limiet heen. Ook nog verslavende troep en een aanslag voor je lichaam. Pijnstillers puur en alleen slikken in geval van nood. Is het echt niet uit te houden maagbeschermer innemen en milde Ibuprofen.

https://www.farmacotherapeutischkompas.nl/bladeren/preparaatteksten/d/diclofenac__systemisch_

Slik bijna nooit medicijnen en alleen tijdens mijn ergste Tietze aanvallen 200mg ibu (zelfs dan max 4 per dag).

Kan als je daar voor open staat beter een jointje opsteken. Minder schadelijk, spierontspannend, pijn verzachtend en helpt met slapen.

Edited by PandaBlack