Jump to content

Hoi iedereen!

Laatste tijd merk ik dat er wat water in mijn koffers blijft staan. Heeft iemand dit meegemaakt, is het te voorkomen?

Groetjes!

Featured Replies

• Author

@Restless , je zou de rubbers van de koffers eens moeten checken of deze nog goed zijn.

Je kunt deze vervangen , bestelnummer is : 81331MT3300.

Ik heb heel dat rubber er niet inzitten, dus dat zal het probleem wel zijn hahaha.

• 2 weeks later...

Spelling in scharniertjes: check.

Geen rubbers: check.

Water in de koffers: check.

Ik denk dat ik weet wat mijn eerste doe-het-helemaal-zelf- klusje voor mijn motor gaat zijn Yahoo:dit kan ik vast alleen wel af :cool:

dank jullie voor de informatie!

• 10 months later...

[uSER=3716]@Ger (gemosath)[/uSER] De koffers van mijn 1300 waren waterdicht. Mee door weer en wind getoerd, oa. een paar maanden in Scandinavië, geen druppel kwam erin. De scharnieren waren goed en de rubbers zoals rubbers moeten zijn: sterk, zacht en rekbaar.

PS: Waarschijnlijk zijn de koffers nog steeds waterdicht, maar ik heb geen Pan meer. :)

• Moderators

Durven de Globetrotters 1f30d.png onder ons het dan aan om zonder plastic zakken oid spul in de koffer mee te nemen?

Zijn de koffers normaliter goed waterdicht?

Deze man vraagt wél iets over de koffers van de 1100 heren, dan heeft het weinig nut om allerlei zaken over de koffers van de 1300 erbij te halen......

@Rimconator @tManneke @Mister Vogezen

Je kunt ook gewoon je handtekening even als jpeg bestandje opslaan op je pc en klein maken en dan wéér uploaden?

Heb ik ook gedaan met de mijne.

Alvast een voorzetje, hoef je alleen nog te downloaden en te uploaden als handtekening:

ST1100-Black-1997.jpg.f2fadca082233397e3388425a36d25db.jpg

ST1100-Black-1997.jpg.1bff91351c6a031f8d7a76ec6e2fd8c7.jpg