Jump to content

Voor elkaar! Knipperleds achter knipperlicht! ST1100

Hai,

is me gelukt, knipperleds achter de zijspiegels.

De spiegel zelf is binnen no time middels een föhn en een handige vrouw binnen no time eraf.

Achterkant van de spiegel zat bij mij een ronde zwarte sticker op.

Die losgemaakt en gekeken of de led zichtbaar was. Dit was niet het geval.

Toen begonnen met Turtle Spray Lubricant (eigen idee trouwens, omdat ik dit gebruikt heb om me koplamp minder dof te maken).

http://i61.tinypic.com/2a5n50h.jpg

In dit pakkie zitten 2 vierkante schuurvlakjes. Deze zijn genummerd van 1 t/m 4.

Ik ben met 1 begonnen , toen 2, 3 en geeindigd met 4.

Ik kwam er wel achter dat als ik ff net te lang geschuurd heb. 20 seconden met het spul uit het flesje per vlak is genoeg en niet 1 minuut.....want dan zie je net het ledje zitten als knipperlicht aan gaat. (zeikerd ik....)

Vervolgens spiegel schoongemaakt met spiritus. Toen de led op zijn plek gelegd en daarna de sticker erover heen. Aan de zijkanten van de led een beetje kit. En het zat vast.

Maar dan......wat je niet moet doen....is als het een uur of 1 is, in de nacht, denken dat je het spiegeltje in zijn houder krijgt. Jammer. D

Dan hoor je krak en je spiegel is kapot... (k*tzooi). Eigen schuld, dikke bult. Oplossing is al onderweg.

Wil je de spiegel terugzetten, wederom goed föhnen en de spiegel met gepaste "kracht" gewoon rustig in zijn houder doen....klaar!!

Zou het een primeur zijn....de eerste 1100? Omg! Handtekeningen kunnen, tegen betaling, bij de TDT worden geschreven.

Samen op de foto met mij is ook mogelijk. Ook tegen betaling :confused:o_O

Groet

Dennis

PS: dit soort aanpassing zijn natuurlijk niet toegestaan. Ook heb ik nog niet gereden en weet niet wat het knipperlicht met mijn zicht zal doen. Zal dit knipperlicht zorgen voor minder zicht vanuit me zijspiegel, gaan ze uit met schakelaar en zullen dan alleen in nood gebruikt worden.

Featured Replies

Ziet er netjes uit Dennis, jammer van de gescheurde spiegel, zo zie je maar weer je bent nooit te oud om iets te leren.

gr

Bas

• Author
Komt helemaal goed. We zijn nu bezig met de 2e spiegel....en die gaat de vrouw terugzetten...ik dus niet.....wat geleerd is, herhaalt zich namelijk niet meer....:mrgreen:
wel onder de juiste hoek terug plaatsen he.

Dennis hij krijgt alles voor mekaar, maar ook kapot :):):)

Het zag er goed uit Dennis, wel kl*ten dat je spiegel barste das echt sh*t man.

Dennis denk daar maar 'welke hoek?' Bij het plaatsen van die Audi A3 spiegel. ;)
  • 3 weeks later...