Jump to content

Ik was vanmiddag even met de Pan bezig en wilde alvast de nieuwe gaskabels op hun plek zetten.

Toen ik ze echter vergeleek met de oude, zag ik een verschil in aansluiting bij het stuur.

Zie het verschil op de foto's.

Links de nieuwe, die beiden exact dezelfde aansluiting hebben, rechts de oude, waar duidelijk een verschil in zit.

Bij de oude zie je bij één van de twee een soort felsrand, verdikking zeg maar, bij de ander niet.

ik vaag me dus af of dit dan gaat passen...?

20210711_141654.jpg.022000b54de255d5854ac7df031f7f05.jpg

20210711_141758.thumb.jpg.898642f7adead25a4f80bbc84d53980c.jpg

Featured Replies

heb zelf laatst nieuw setje gemonteerd (1993 ST1100), de oude zat knik in en gingen daardoor veel te zwaar.

jouw nieuwe lijken me 2x hetzelfde kabeltje terwijl je een 'open' en 'close' kabel hebt die wel verschillen, ik heb lopen stoeien om er achter te komen welke waarop paste, wel zelfde buitendraad, maar binnenkabel te kort in mijn herinnering. Benieuwd of t toch past. Tank uitbouwen scheelt hoop gevloek met het om de carb aansluiting leggen ;)

• 3 weeks later...
  • Author

Vandaag was ik bezig om de gaskabels te bevestigen, maar twee dezelfde kabels gaat dus echt niet passen.

Ik heb uiteindelijk één van de oude kabels moeten gebruiken.

De kabels zijn door CMSNL als originele (kosten meer) kabels geleverd, maar één van de twee blijkt toch écht een imitatie te zijn.

Dus daarover ga ik met CMSNL in de slag:

De verkeerde kabel leveren en dan ook nog niet eens origineel, maar daar wél voor betaald..! :angery: