Ik ben de laatste tijd bezig geweest met informatie in te winnen over het motor wrappen.
.........Dit omdat ik toekomstige plannen heb me St1100 te gaan wrappen.
Een tijdrovende klus Dat wel ,,,,,, maar het voordeel is wel dat je de originele kleur behoud onder de wrap en het dus een proces is wat je terug kan draaien .......
Dit in tegenstelling van het spuiten van je motor........
Ideaal als bescherming tegen steenslag enz enz ....
Zijn er al mensen met ervaringen op dit gebied..?????? Bedoel dan zelf doen ......
Hier al eens filmpje hoe dat nu in zijn werk gaat. ....
Nu denk ik niet dat dit een hot topic is onder de Pan rijders. Maar goed ik gooi eens een balletje op.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Ik ben de laatste tijd bezig geweest met informatie in te winnen over het motor wrappen.
.........Dit omdat ik toekomstige plannen heb me St1100 te gaan wrappen.
Een tijdrovende klus Dat wel ,,,,,, maar het voordeel is wel dat je de originele kleur behoud onder de wrap en het dus een proces is wat je terug kan draaien .......
Dit in tegenstelling van het spuiten van je motor........
Ideaal als bescherming tegen steenslag enz enz ....
Zijn er al mensen met ervaringen op dit gebied..?????? Bedoel dan zelf doen ......
Hier al eens filmpje hoe dat nu in zijn werk gaat. ....
Nu denk ik niet dat dit een hot topic is onder de Pan rijders. Maar goed ik gooi eens een balletje op.