Jump to content

Wrappen ! (Motor bekleden met Folie).

Ik ben de laatste tijd bezig geweest met informatie in te winnen over het motor wrappen.

.........Dit omdat ik toekomstige plannen heb me St1100 te gaan wrappen.

Een tijdrovende klus Dat wel ,,,,,, maar het voordeel is wel dat je de originele kleur behoud onder de wrap en het dus een proces is wat je terug kan draaien .......

Dit in tegenstelling van het spuiten van je motor........

Ideaal als bescherming tegen steenslag enz enz ....

Zijn er al mensen met ervaringen op dit gebied..?????? Bedoel dan zelf doen ......

Hier al eens filmpje hoe dat nu in zijn werk gaat. ....

Nu denk ik niet dat dit een hot topic is onder de Pan rijders. Maar goed ik gooi eens een balletje op.

IMG_20210711_111525.jpg.de1d0662c1038dfa727541a493ed31c2.jpg

Premium-2D-Zwart-Zilver-Gloss-Carbon-Vinyl-Film-Auto-Wrap-Folie-Met-Air-Release-Diy-Styling_jp.._jpg.7751742c5ab400b96c77a38996542483.jpg

Featured Replies

Met scooters wel gedaan vroeger. Wrap met patroon zoals de carbon is een geknoei netjes te krijgen. Het rekken om een bolle of convexe vorm te maken zie je er in terug en bij diverse panelen het patroon aansluitend krijgen is erg moeilijk als je het niet al 100x gedaan hebt. Wrappen houd niet van extreem scherpe hoeken en dat zal je moeten insnijden.

Tip: bespaar niet op de kwaliteit van de folie. Goedkope troep prik je doorheen of scheurt en luchtbellen zijn er nagenoeg niet onder uit te krijgen. Puur mijn mening: Laat het doen. Erkend bedrijf. Heb je er nog garantie op ook.

Edited by PandaBlack