Jump to content

ST1100 ABS 2000 MD-NG-46 Dirol

:Helpsign:Kent iemand deze Pan 1100 toevallig? Mijn vrouw heeft serieus interesse en wil haar TDM 900 inruilen. Km stand is 116k, prijs wel wat aan de hoge kant, maar ziet er netjes uit.:helpsign:

ST1100 Motoport

Featured Replies

5 eigenaren in 21 jaar, dat valt toch best mee? Iedereen die nog lekkerder wil rijden dan op een 1100 gaat natuurlijk over op een 1300 ;-)
De eigenaren die bij de RDW wordt aangegeven zijn de eigenaren van de afgelopen 9 jaar, ze gaan niet verder terug, dus 5 eigenaren in 9 jaar.

Vind zelf bijna 4000 euro voor een ST met meer dan een ton wel erg pittig. Zaten er nu nieuwe RVS Motard pijpen onder en strak bijgehouden onderhouds gegevens was het wellicht te verklaren. Sluit mij aan dat het ook wel een vrij grote lijst recente eigenaren is.

Op het moment zie ik een ST met nagenoeg dezelfde km stand en opties als onze voor bijna 3x de prijs van Panda. Voelt alsof ze er echt de hoofdprijs voor willen.

Hallo PlayMoto,

Heb nog een mooie ST1100 ABS uit 1998 staan met 104.000 km.

Gekocht in 2012 bij een particulier in Medemblik, die de motor had gekocht en in onderhoud bij Snoek Motoren in Heerhugowaard.

Stand toen 56.760 km., heb de volledige onderhoudshistorie tot nu.

Met vriendelijke groet, Martin Simons.

Ik zou zo op het oog vriendelijk bedanken als ik jou was.

Goed gepoetst, maar lage megapixel foto's (klein en niet uitvergrootbaar), op afstand genomen dus je ziet helemaal geen details + veel vorige eigenaren en verder ontbreekt er veel info.

Mijn gevoel zegt mij dat Motoport denkt dat hun naamkaartje de hoge vraagprijs rechtvaardigd.

Vraag een proefrit aan en rij vervolgens naar iemand van het forum die in de buurt woont en geregeld een ST1100 grondig onder handen neemt.

Overigens kan ik mij foto's van een forum lid herinneren die speciaal zijn lage topkoffer had voorzien van goude striping ... Zou dit zijn (ex) fiets zijn?

Edited by Tiesemans

Ja dat klopt , is mijn oude 1100 geweest, diegene die het van mij heeft gekocht heeft hem daar ingeruild.

Zou de koper dan toch het gewicht onderschat hebben?!

Met jouw fiets was (technisch) niks mis!? ...

ST1100 ABS 2000 MD-NG-46 Dirol

:Helpsign:Kent iemand deze Pan 1100 toevallig? Mijn vrouw heeft serieus interesse en wil haar TDM 900 inruilen. Km stand is 116k, prijs wel wat aan de hoge kant, maar ziet er netjes uit.:helpsign:

ST1100 MotoPort

Ik kocht 10 jaar terug mn oude 1100 met de helft aan kilometers incl RVS uitlaten voor hetzelfde geld.

Koop voor minder beter een op het forum bekende 1100.

Martin.

Henk is n gewaardeerd lid van dit forum. Prima onderhouden machine.

Als zijn motor bij een liefhebber terecht komt, zou dat prachtig zijn.

Zou de koper dan toch het gewicht onderschat hebben?!

Met jouw fiets was (technisch) niks mis!? ...

Dat denk ik niet, hij twijfelde tussen mijn motor of toch weer een BMW, met mijn 1100 was niks mis mee en hij heeft er ook maar 3000 km mee gereden.

Gister met een traan en een lach mijn Pan achter gelaten en met de nieuwe huiswaarts, toch een beetje spijt dat ik hem achter moest laten :shrug:

Edited by Max

@Max , heel veel plezier met je nieuwe machine.

Het hebben van een Pan is natuurlijk op dit forum de verbindende factor, maar het motorrijden is natuurlijk allesbepalend. Zelfs BMW-rijders worden getolereerd. :Smile: