Jump to content

Eeeh nou even kijken hoor waar begin ik? Mijn naam is Patrick en ik ben woonachtig in Zaandam, binnenkort in Almelo. Ik ben een jaar of 12 geleden na het behalen van mijn rijbewijs begonnen met een Suzuki GS500 en daarna vrij snel overgestapt op een Triumph Speed Triple T509. Fantastische bochtenmachine die me veel plezierige kilometers bezorgd heeft. Oa een prachtige rit door de Franse Alpen naar Italie en weer terug. Hoewel ik altijd zeer tevreden was met deze prachtige machine maar echt comfortabel op langere ritten was ie niet.

Ik ben gaan zoeken naar een motor die wat meer geschikt was om langere tochten te maken maar die toch een beetje mee kon met mijn Tripletje vwb bochtenwerk en vermogen voor een mooie prijs. Ik kwam al snel uit op de ST1300 en had een mooie gevonden via Marktplaats. Ik was nog een beetje sceptisch maar een proefrit later was ik compleet overtuigd. Wat een fantastische machine! Ik heb hem inmiddels een paar weken en al flink wat comfortabele kilometers gemaakt. En daar gaan er nog veel van bijkomen. :cool: Ik ben aan het twijfelen of ik een wat comfortabeler zadel ga nemen en ben zodoende op jullie forum terechtgekomen. Wie weet komen we elkaar in het forum nog een keer tegen.

Featured Replies

• Author

Welkom welkom Patrick!! :good:

Naar ik zo vernomen heb worden voor de ST1300 met name de Top Sellerie zadels zéér gewaardeerd.

Ah das mooi om te horen. Ik had al wat verschillende merken en opties gezien en ik vond de Top Sellerie zadels al erg mooi er uit zien. Prijs ziet er ook netjes uit.

Welkom op het forum Patrick. Met de hoeveelheid kilometers die de leden hebben gereden is er voldoende kennis opgebouwd over comfortabel zitwerk. Is uiteraard advies want meningen verschillen en waar de een prinsheerlijk op zit is als een erwt onder een matras voor de ander. Het zadel wat door max genoemd was is absoluut een uit het topsegment en geroemd om het zitgenot.

Veel plezier hier en op de Pan gewenst.