Ik heb een nieuw knipperlicht besteld maar inmiddels heb ik de oude met wat secondenlijm kunnen fiksen zodat er zowaar een complete set is en ik weer veilig kan rijden, ook met wat regen. Zo'n loshangend oranje lampje is ook geen gezicht.
(Met dank ook aan mijn vriendin die veel handiger is dan ik). Ik had beloofd een foto te plaatsen als hij gefikst was, dus hierbij. Eigenlijk natuurlijk een saaie foto dus ook maar een foto van hoe het was.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Omdat ik was uitgegleden in de blubber deze winter was mijn rechterkap en knipperlicht naar de haaien (of naar de Filistijnen dat weet ik niet meer).
Op 19 juni 2021 bracht @PandaBlack mij een nieuwe oude kap voor mijn rechterspiegel, zie https://st1100-1300.eu/threads/13250
Ik heb een nieuw knipperlicht besteld maar inmiddels heb ik de oude met wat secondenlijm kunnen fiksen zodat er zowaar een complete set is en ik weer veilig kan rijden, ook met wat regen. Zo'n loshangend oranje lampje is ook geen gezicht.
(Met dank ook aan mijn vriendin die veel handiger is dan ik). Ik had beloofd een foto te plaatsen als hij gefikst was, dus hierbij. Eigenlijk natuurlijk een saaie foto dus ook maar een foto van hoe het was.
Nogmaals mijn dank PandaBlack!!