Jump to content

St1300 2008=verkocht

Ik overweeg om de st1300 weer te verkopen. Reden is dat hij voor mij erg lastig te manoeuvreren is uit mijn tuin naar de openbare weg. Hierdoor begin ik het steeds meer een opgave te vinden om hem buiten te zetten en er op te rijden.

Hij is van 2008. Er staat nu 64000km op, heeft bij 62.000 een beurt gehad. Het is de uitvoering met de bijpassende topkoffer, Honda navigatie, valbeugels.

Vraagprijs is 6500€

7C367982-7785-4998-B652-ACB238A138BB.thumb.jpeg.8ecab79d2123ea51b43f8b313b4578fc.jpeg

A623E9A7-4592-42CC-92DF-C9A42E17A2CD.thumb.jpeg.7e2762d2192e078b15ae5644d9421f67.jpeg

Featured Replies

Je hebt een mover nodig met grote wielen, als je deze over straat wilt verplaatsen. De meeste vereisen een vlakke ondergrond.

Ik heb er eentje in de garage, en zelfs de voegen van de tegels zijn al een obstakel. Dus het kan wel, maar je hebt wel een flinke nodig dan.

Mogelijk als hij de Pan kan draaien op zijn tuinpad dan is een verplaatsing over ongelijke grond of grotere afstand misschien niet nodig. 't Is maar een idee.
  • Author

Ik ben wel wat gewend op het vlak van humor. Nu is het bericht weg gehaald voordat ik het gelezen had. Maar ach….. ook dat is wel humor.

Back OT mijn achterbuiten en motor-huis is bestraat met trommel-steentjes, gelegd door iemand met heel veel diepte-zicht(not) zo’n mover gaat nog meer frustratie opleveren. Met mijn GS had ik er geen last van, het is dus gewicht, maar ook omvang van de motor

• 2 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.