ik rij al heel wat jaren een chopper (Honda Magna ) maar om wat verder te kunnen toch op zoek naar een andere motor.
De Magna is een heerlijke fiets maar met een bereik van 160 km wat aan de krappe kant.
Dus vandaag even langs Bor in de Lutte om op een st1300 een test rit te doen. Nou dat viel even tegen, vond hem niet echt lekker rijden en het is natuurlijk even wennen van een chopper naar een toer motor maar toch, ze hadden ook een st1100 staan.
nou het was een wereld van verschil, reed direct lekker en voelde direct goed, dus zaterdag ophalen : )
nou kan het plannen van de wat langere toer ritten beginnen.
ik hoop dat als er wat problemen zijn met de pan veel ervaring te vinden op dit forum en veel tips van de forumleden te krijgen.
voor zover de voorstel ronde, alvast bedankt voor alle adviezen.
we zullen elkaar vast een keer spreken bij een van de pan meetings.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Hallo Allemaal,
Sinds vandaag in het bezit van een Pan.
ik rij al heel wat jaren een chopper (Honda Magna ) maar om wat verder te kunnen toch op zoek naar een andere motor.
De Magna is een heerlijke fiets maar met een bereik van 160 km wat aan de krappe kant.
Dus vandaag even langs Bor in de Lutte om op een st1300 een test rit te doen. Nou dat viel even tegen, vond hem niet echt lekker rijden en het is natuurlijk even wennen van een chopper naar een toer motor maar toch, ze hadden ook een st1100 staan.
nou het was een wereld van verschil, reed direct lekker en voelde direct goed, dus zaterdag ophalen : )
nou kan het plannen van de wat langere toer ritten beginnen.
ik hoop dat als er wat problemen zijn met de pan veel ervaring te vinden op dit forum en veel tips van de forumleden te krijgen.
voor zover de voorstel ronde, alvast bedankt voor alle adviezen.
we zullen elkaar vast een keer spreken bij een van de pan meetings.
met vriendelijke groet,
Michael Koeleman