Chrome
Safari
Edge
Firefox
Chrome (Android)
Tap the lock icon next to the address bar. Tap Permissions → Notifications . Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
Click the padlock icon in the address bar. Select Site settings . Find Notifications and adjust your preference.
Safari (iOS 16.4+)
Ensure the site is installed via Add to Home Screen . Open Settings App → Notifications . Find your app name and adjust your preference.
Safari (macOS)
Go to Safari → Preferences . Click the Websites tab. Select Notifications in the sidebar. Find this website and adjust your preference.
Edge (Android)
Tap the lock icon next to the address bar. Tap Permissions .
Find Notifications and adjust your preference.
Edge (Desktop)
Click the padlock icon in the address bar. Click Permissions for this site . Find Notifications and adjust your preference.
Firefox (Android)
Go to Settings → Site permissions . Tap Notifications . Find this site in the list and adjust your preference.
Firefox (Desktop)
Open Firefox Settings. Search for Notifications . Find this site in the list and adjust your preference.
Beste allemaal ,
het is reeds meer dan een jaar geleden dat ik nog actief was op het forum( waarvoor mijn excuses ).
Ik heb dan ook een rot-jaar achter de rug , niet alleen door Corona maar ook in mijn privé leven ging het niet zo goed.
M'n vader en ook mijn schoonvader verloren ,een burn-out en daarbovenop Corona.
Mijn computer ging enkel aan voor wat sporadisch opzoekwerk of internet bankieren .
De Pan werd enkel gebruikt voor nuttige dingen zoals naar de winkel gaan maar niet echt voor het plezier.
Stilaan gaat het beter en ook met de Pan rijden is weer een plezier.
Mijn zoon en ik hebben deze week dan ook besloten om er een paar dagen op uit te trekken met de motor .
Verblijfje geboekt in de Elzas , vertrek binnen 3 weken .
Ik zie het weer helemaal zitten.
Behalve dan dat de Pan niet zo lekker loopt .
Daarom zoek ik iemand die de motor van mijn fiets eens wil afstellen ( carbtunen ).
De motor draait onrustig stationair en ik ruik ook benzine .
Ook zijn er vibraties die er vroeger niet waren en die enkel van de motor komen .( vanaf 3500 toeren ongeveer .)
Daarom mijn vraag :
Is er hier iemand op het forum die mij wil/kan helpen ?
Ik woon in de buurt van Leuven ( Vlaams Brabant) , maar het hoeft niet bij mij in de buurt te zijn .
Bedankt op voorhand .
Groetjes
Koen