Jump to content

TP-Link Deco M9 Plus - Mesh Wifi

Featured Replies

Het is een meerkanaals wifi router (internet signaal verdeler) met ingebouwde booster. Geschikt voor "smart home" apparaten. Slimme deurbellen, koelkasten, zonnepanelen etc.

Groot bereik dus geschikt voor grotere woningen. Vaak gebruikt om signaal te krijgen op plaatsen waar dat minder goed ontvangt.

@PandaBlack Niet helemaal goed denk ik, 1 van de 3 sluit je aan op een router via kabel, de andere 2 gaan draadloos verder....

volgens mij heb je dus een bestaande router nodig om dit werkend te krijgen. Ik heb geen slimme koelkast of deurbel, wel heeel veul computers in huis die allemaal verbinding willen ;-)

Ik heb ook TP link, maar hoor boven geregeld commentaar op de wifi, maar ja, die playstation vraagt ook wel veel !! Yahoo: en ik kan beneden de wifi uitzetten, ook wel eens makkelijk !! Pleasantry

Hier een tplink deco 20 aangesloten.....zou zgn super zijn als meerdere computers aangesloten zijn.....ja nu staat om de beurt een computer in de wacht...zandlopermode.

Iemand een idee ?

Dat kan aan veel dingen liggen.

Plaatsing van de wifi versterkers.

PC met vervuild register. Harddisken vol.

Als het de oude type harddisken zijn kan het zijn dat ze aan het overlijden.

Op welk kanaal van de wifi zijn de pc's gekoppeld. Kunnen de pc's 5Ghz aan of zitten ze op 2,4Ghz.

Wat is je internet snelheid. Up en down stream.

Als je 50mb up/ down hebt en je wifi netwerk is 300mb dan zal de snelheid van je wifi niet helpen.

Als je provider KPN is zou ik de app THUIS installeren op een smartphone.

Met deze app kan je de snelheid en de sterkte/ dekking van wifi in je huis meten.

Waarschijnlijk hebben andere provider ook zo'n app.

Bij mij heeft de app thuis goed geholpen.