Jump to content

Sinds vandaag de eigenaar van een mooie zwarte ST1100.

Heeft wat leuke extra's : blauwe tellerverlichting, running led lichten, Corbin zadel, top ruitje ( gaat er waarschijnlijk vanaf).

Zal ff wennen worden na jaren Harley maar hopelijk beter voor mijn onderrug.

20210622_114549.thumb.jpg.026e95b0e127b60ca41058ea62dac987.jpg

Featured Replies

Helemaal top @falconer67! De Pan is er! Ben even beneden gaan checken of Panda er nog stond hahaha. Mijn fav kleur van de 1100 (voor de 1300 is het wit). Wens je er onwijs veel plezier en veilige kilometers mee toe.

Nu alleen even je Corbin "inzitten" maar dat komt wel goed :vroem:

Falconer67 heeft zich al eerder voorgesteld, dus dit is niet zijn introductie maar alleen maar zijn mededeling dat hij een zwarte 1100 heeft kunnen kopen. Daar wordt in zijn voorsteltopic al over gesproken.

Zie ook de titel van dit topic!

Ben ik nou zo slim of.....?

Had ik er een ;) achter moeten zetten zodat jij de grap ook zou vatten @Tiesemans?

Overigens doelde ik op een uitspraak van Louis van Gaal tijdens een persconferentie ooit lang geleden, waar hij de uitspraak "ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?" deed.

• Author

Helemaal top @falconer67! De Pan is er! Ben even beneden gaan checken of Panda er nog stond hahaha. Mijn fav kleur van de 1100 (voor de 1300 is het wit). Wens je er onwijs veel plezier en veilige kilometers mee toe.

Nu alleen even je Corbin "inzitten" maar dat komt wel goed :vroem:

Twijfel nog over de Corbin maar heb het originele zadel er ook bij. Dat worden dan 2 ritten binnenkort om te proberen.