Jump to content

Ik ben Fedde, uit Rotterdam. Ik rij sinds september 2020 een ST1100 uit 1994. Dit is de eerste motor die ik kocht na het halen van mijn rijbewijs, en ze is een pittige rijschool gebleken. Maar…. Ik denk dat ik haar nu aanrijdt onder de knie heb!

85FF504D-34D6-46A5-8ECE-404B1DF7FEE8.jpeg.e80036afde36bf7392199d4e2d4f8571.jpeg

Featured Replies

Welkom Fedde. Leuk nog een opstapper met een 1100. Zelf sinds vorig jaar een ST1100 als eerste motor in het bezit. De ST heeft hier de auto vervangen en sindsdien rij ik met passagier half Nederland rond. Pittige rijschool zijn ze (gewicht is veel hoger dan een lesfiets) maar daar tegenover staat heerlijk voorspelbaar rij + stuur gedrag, zeer degelijke techniek en zeker niet op de laatste plaats een fiets die vertrouwen geeft en vergeving gezind is. Wens je heel veel plezier op het forum en veilige kilometers met jouw prachtige Honda.

Welkom Fedde,

Zelf verleden jaar een st1100 van 1991 aangekocht. Vroeger (intussen 30 jeer geleden) met een shadow gereden. De st1100 vereist inderdaad wat aanpassen, maar eenmaal onder de knie is het een zalige moto.

Ik wens je vele mooie km's .

Welkom Fedde en veel plezier op dit forum en met ST1100 brommert. Ik kwam vroeger één keer per twee weken voor mijn werk op de motor naar Rotterdam, op de Boompjes, maar ik ben er nu sinds het begin van de coronacrisis vorig jaar niet meer geweest. Groeten DuinPan uit Haarlem

201905230820RWSRotterdam.jpg.1282eb06674c4a9ddca5532025e11f0e.jpg