Dillema....alhoewel de c4pro voldoet aan mijn wens van tennisbal kleur vraag ik me af of het een goede keuze is de c4pro.
Ik zie nogal wat klachten bij reviews maar hecht daar minder waarde aan want je kent niet alle feiten. Iemandmet een naked bike zal geluid anders ervaren dan iemand met een extra hoge topruit.
Wie deelt mij zijn ervaringen met de C4pro en de neotec 2 vanuit praktijk ervaring met een st1100.
Ik rij nu al 10 jaar met een C3, en daarvoor ook al een schubert klaphelm c2 ?
Pinlock verhaal is mij bekend, in de c4pro zit dus weer de originele pinlock.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Dillema....alhoewel de c4pro voldoet aan mijn wens van tennisbal kleur vraag ik me af of het een goede keuze is de c4pro.
Ik zie nogal wat klachten bij reviews maar hecht daar minder waarde aan want je kent niet alle feiten. Iemandmet een naked bike zal geluid anders ervaren dan iemand met een extra hoge topruit.
Wie deelt mij zijn ervaringen met de C4pro en de neotec 2 vanuit praktijk ervaring met een st1100.
Ik rij nu al 10 jaar met een C3, en daarvoor ook al een schubert klaphelm c2 ?
Pinlock verhaal is mij bekend, in de c4pro zit dus weer de originele pinlock.