Jump to content
Is het mogelijk om mij eens in ‘Jip en Janneke’ taal of nog beter te laten zien hoe je nu het beste een gpx bestand in Basecamp zet en dan in de Garmin? En te laten zien hoe je ergens midden in een route kan starten i.p.v. eerst naar het beginpunt rijden, Dus een beetje de tips en trucks laten zien als dat kan?

Featured Replies

Als je de instructievideo's van Mr GPS bekijkt kom je al een heel eind verder.

En dan oefenen maar.

GPX bestanden die je van het net haalt kunnen wel eens fouten hebben en die moet je eruit halen of je loopt ergens onderweg vast met je route.

Ik maak alles zelf en daarom heb ik nooit problemen onderweg.

Ik weet niet of met Garmin met MyDrive kan werken (?) maar voor ons (TT gebruiker) is dat een fluitje van een cent, gewoon GPX in MyDrive inladen (even nekijken) en dan delen met je apparaat. Ik moet mijn TT niet eens fysiek koppelen, als ik mijn TT opzet staat die route er al op. Maar gezien nu MyDrive met GPX bestanden (erg goed) werkt kan het zijn dat je ook een Garmin kan koppelen? Geen idee omdat ik geen Garmin heb.

Op de TT kan je om het even waar op de route gewoon inpikken, als je niet aan het begin staat van de route dan vraagt TT of je naar het begin van de route wil rijden of dat je zo snel mogelijk op het dichtstbijzijnde punt van de route wil geraken en daar de route verder zetten. Misschien zit die optie er ook wel op je Garmin?

• Author

Goedemorgen allemaal, Mr GPS heb ik uiteraard ook al bekeken en zeker een goede uitleg!

Alleen zou ik het wel eens fijn vinden als iemand het fysiek laat zien aan me als ik er zelf bij ben en vragen kan stellen.

Dus vanaf het begin, gpx bestand van het net halen, in BC zetten, hoe herberekenen enz. (Of zelf een route maken?).

Ik heb gisteren een bestand van Motoplus binnen gehaald en in BC gezet, ga zo vertrekken en kijken of het is gelukt.

Jullie horen ervan, Tot laterrrrrr.......

• Author

@Raaipan, ik ben weer thuis hoor!

Leuk rondje gedaan van 223 km uit en thuis.

Zelfs de route is gelukt, halverwege opgepikt en daar begonnen.

Op de route gaan staan en dan naar einde navigeren. Op het einde weer een stukje verder gereden en weer opnieuw gestart met als punt einde.

Jaaa, en uiteraard halverwege weer afgeslagen naar huis :vroem:

Ps. ik rijd morgen juist naar boven. Naar Olaf om led in te laten bouwen. Pleasantry