Jump to content

Featured Replies

Merk het ook, maar rechtstreeks werkt het wel nog, dus de website van MrGps opzoeken en vervolgens de accessoires aanklikken bij de zumo XT en via de website van Louis.de kom je er wel, alleen via de link hier in dit forum werkt het niet, vreemd.
Best als je hem hebt @Rimconator in je opstartscherm uw telefoon nummer in te zetten voor als je hem eventueel zou verliezen dan kan de éérlijke vinder je kontakteren ?
  • Author

Honda logo of iets dergelijks. Mijn nickname zo ook kunnen.

Via Markplaats en de link van MrGps een kapje besteld met Honda logo.

Edited by Rimconator

Het is me voor de Tomtom ook gelukt, dus ik vermoed dat het voor de zumo niet heel veel anders zal werken.

Ik heb dan alleen geen houder om te kunnen passen.

Ik denk dat ik deze zou maken op basis van deze, dus in 2 stukken. https://www.thingiverse.com/thing:4557101

De top plate zou dan het pan logo hebben uiteraard.

Waarom in 2 stukken? als ik het zou printen met het logo als laatste er bovenop zoals het bij mijn kapje is , dan moet je heel veel supportmateriaal gebruiken en later weghalen.

Je kunt niet in de lucht printen, dus dan is het beter zo. Ik print in ABS en dat is achteraf ook prima te bewerken als je dat wil.

Ik zal eerst een digitaal voorbeeldje maken en hier laten zien.

Ohjee iets met kleur....

ik hoop dat elke kleur rood dan maar goed is, ik heb namelijk de keuze uit precies 1 kleur rood, en dat is geen Candy Graceful Red helaas.

Dus dit vind je vast niks? De kleuren zijn bij benadering natuurlijk.

1623775748317.png.d8b10b8c31d7f947851fdf2e47333790.png

Dit wordt dan 1 dekseltje, het stukje met de tekst plak je op het linkerkapje aan de onderkant.

Daar zie je als het goed is niks van, anders moet ik het beter verbergen :)

• Author

D43119E1-3188-4021-93F0-43D879194D8D.jpeg.b69aef6e855a7c221b919a1b5cbfb945.jpeg

Dit kapje heb ik al, ook 3D geprint.

Vind jouw ontwerp ook gaaf, maar zou de naam Rimconator in een iets strakker lettertype kunnen?

En is het in 1 deel, of moet ik de 2 delen zelf aan elkaar bevestigen?

Als je een lettertype weet is dat geen enkel probleem, er is maar een lettertype waar ik maar niet aan kan komen, dat is waar het Pan-European logo mee is geschreven.

Dit is lettertype Honda, maar als je een idee hebt laat maar horen.

1623782509061.png.e905713025860fe389b749a04986dd40.png

Als die klaar is is dat 1 kapje, ik kan deze niet in een keer printen. De tekst ligt op het kapje.

1623782776508.png.def05e5feaf976b7e9dc8aa5908c4403.png

Ik vermoed dat ze het kapje met het honda logo geprint hebben met een machine die meerdere kleuren tegelijk kan printen.

Dat kapje is wel heel netjes afgewerkt. Of hij heeft een heel veel betere printer als ik, en dat kan zomaar.

Zover heb ik mijn printer nog niet omgebouwd, wie weet ooit nog eens. Maar nu nog niet.

Als je een lettertype weet is dat geen enkel probleem, er is maar een lettertype waar ik maar niet aan kan komen, dat is waar het Pan-European logo mee is geschreven.

Dit is lettertype Honda, maar als je een idee hebt laat maar horen.

[ATTACH=full]43681[/ATTACH]

Als die klaar is is dat 1 kapje, ik kan deze niet in een keer printen. De tekst ligt op het kapje.

[ATTACH=full]43682[/ATTACH]

Ik vermoed dat ze het kapje met het Honda logo geprint hebben met een machine die meerdere kleuren tegelijk kan printen.

Dat kapje is wel heel netjes afgewerkt. Of hij heeft een heel veel betere printer als ik, en dat kan zomaar.

Zover heb ik mijn printer nog niet omgebouwd, wie weet ooit nog eens. Maar nu nog niet.

wow, wel echt mooi zoiets! maar ja, ik rij een Tiger800....