Jump to content

Hallo,

Peter is de naam. Tot oktober 2017 was ik steeds zelfstandig motorkoerier. Ik was 30 jaar lang zaakvoerder van mijn eigen opgestart koeriersbedrijf Boomerang in Leuven. Supersnel transport met de motor over de Benelux en nog wel wat Europese landen, was mijn specialiteit. Ik reed beroepsmatig tot wel 80.000 km per jaar ... Winter en zomer uiteraard.

Ik heb zo een 5 tal BMW 's versleten tot op de draad. Ooit dacht ik me een Pan European aan te schaffen, maar door omstandigheden is dat er nooit van gekomen. En nu, na al die jaren 'krijg' ik van een goeie vriend een ST1100 van 4/1990 met 151.000km's op de teller. Perfect onderhouden en de Pan rijdt als een juweeltje. De BMW 's zijn ondertussen allemaal de deur uit. De laatste die ik had (K1100LT) heeft Vadertje Staat me afgenomen. Ik legde de boeken neer van mijn koeriersbedrijf. Ik zat met teveel schulden door allerlei omstandigheden. We zijn nu 2021. Ik ben 'verschoonbaar' verklaard :) en ben dus weer vrij van zonden :) Behalve de ST1100 waar ik nu weer ga van genieten, rijd ik ook nog een tweetakt Hercules BW 125cc V1 van 1972. Ook een leuk ding. In feite een grote brommer :) Maar met mijn Pan European kan ik weer het serieuze werk aan: genieten van motorrijden, maar dan wel zonder de stress van tegen de klok te moeten rijden zoals ik dat 30 jaar deed ...

Featured Replies

Hartelijk welkom op het forum peter. Direct een heerlijke machine om van motorrijden te gaan genieten. Die 1100 is en blijft gewoon een fantastische machine. Lekker vlot en messcherp sturend.

Wens je onwijs veel plezier en veilige kilometers met de prive tourder en natuurlijk veel plezier op het forum.