Jump to content

na het wegvallen van Motozoom, en de vervanger geen zin had om zoiets banaals als vizier reiniger aan te bieden , loop ik nu behoorlijk te klooien met wat ik waar vandaan haal.

de 1 heeft wel vizier reiniger maar geen olie

de ander wel olie maar geen filter,

en als ik dan toch wat vindt, hebben ze geen injector reiniger...

en de voorraadkast begint steeds leger te worden.

zou toch fijn zijn als ik bij 1 winkel gewoon alles kan bestellen wat ik nodig hebt. of vraag ik nu het onmogelijke?

waar halen jullie dit soort spul?

op de verlanglijst:

olie + filter & kardan olie

injector cleaner

vizier reiniger

beetje bumper-black

hoor graag jullie gouden tips.. :Biggrin

grt,

Vincent

Featured Replies

Beetje flauw, maar de plaatselijke Honda dealer? Veelal kunnen die echt wel concurreren met het wijde web...

Wat zijn je voorkeuren, qua merken? Zoveel merken, zoveel webshops...

Oliehandel is ook wel eens wat gehaald, maar ook Ebay.de (voordeel veelal binnen D zonder verzendkosten, geldt ook voor 20l, 60l en 215l drums olie :Biggrin), Louis e.d. partijen.

Ik bestel meestal n.a.v. voorraadbeheer, ene verbruiksartikel loopt nu eenmaal harder als andere verbruiksartikelen, dus je ontkomt er denk ik niet aan bij meerdere leveranciers te bestellen..

Beste

het klinkt waarschijnlijk afgezaagd maar ik ga zeer graag lokaal.

online kan prima werken, als je precies weet wat je moet hebben maar dan is het nog een kunst om uit 8500 hits de juiste visier reiniger te bekomen bij de voor jou juiste leverancier.

Soms is het zoeken naar dat specifieke product een ware hel

Daar waar je aan een balie in simpele woorden precies krijgt wat je zoekt kan dat online een rampverhaal worden

waar het werkelijke succes van online shopping nu inzit ?

het is onpersoonlijk, afstandelijk en bovendien niet altijd goedkoper maar misschien is het belangrijkste wel dat je er zaken door kwijt raakt zonder het direkt te beseffen

ik noem als voorbeeld de interactie tussen het individu.... zaken als gevoel. medeleven, begrip

met andere woorden.. het plezier in het leven en alles wat er omheen draait

Naar het blijkt beschouwt men nu al de smartphone als het grootste bezit .

Hoever kunnen we nog zinken..

zonneschijn.jpg.51d3bf79c2697684d70127f88c1e1d2d.jpg