Jump to content

Hallo mede-Panners!

Na tijdje meegelezen te hebben heb ik toch de stap ondernomen om aan te melden!

Ik Dennis 40 jaar rijd een zwarte Pan uit 1991 met Corbin zadel...

Na eerst een BMW R850RT te hebben gehad met een hoop gesleutel en hoop plezier mee gereden toch vorig jaar overgestapt naar Pan ST1100...

De 4-cilinder en iets oudere Japanse techniek trokken me meer aan dan de Beierse boxer en ABS-sensoren(perikelen).

Tot nu toe nog geen seconde spijt gehad!

Ik rij in weer en wind en geniet van elk moment alleen of samen met mijn vrouw op de bike...

Wonen in Coevorden en werk in Groningen dus veel op de Hunebed Highway te vinden (N34).

Graag lees ik mee op dit forum!

En wie weet ook aan riemendag deelnemen (als die nog gaan komen).

Eerstvolgende Pan-project: nieuwe collector erop want huidige (originele) is af...

Featured Replies

Welkom Dennis. Rij zelf ook een 1100 en hebben er net een nieuwe uitlaat onder gegooid toen de collector door geroest was (ook op andere plekken was de uitlaat slecht. Nu van voor naar achter RVS en de prijs viel erg mee. €500 is direct alles weer netjes.

Wens je onwijs veel plezier met je Pan en dit forum.

Welkom Dennis en veel plezier op dit forum en met je ST1100. Een zwarte Pan is niet lelijk! Ik heb een bordeauxrode. Groeten DuinPan uit Haarlem

201708281110MetvriendjebijRWSDelft.JPG.7d90f2dfb9a77cc3bdebb48cb1571f20.JPG

Welkom, welkom uit het tegen Groningen aan schurkende Harkstede alwaar deze eigenaar rijdt op een groene 1100 van 1898 ;)

Edited by GeSp