Het is denk ik, zo'n typisch postje om neer te pennen in de koffie"hoek" waar gelukkig niet de harde uppercuts vallen.
We doen het misschien wel allemaal of toch niet maar de meeste wel denk ik.
De motorgroet !
We voelen ons "" verbonden "" en groeten , elkaar om goeiendag te zeggen.
Ik doe het , meestal wel.
En meestal ben ik onderweg naar een rendez-vous waar ik op een bepaald uur moet zijn .
Maar zou je ook stoppen als een motard aan de kant van de weg zou staan met pech ?
Ook al heb je eigenlijk geen tijd om die persoon te helpen door hem ergens af te zetten , bijv een benzinestation om wat naft te scoren in een jerrycan en hem terug te voeren naar zijn motorfiets.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Het is denk ik, zo'n typisch postje om neer te pennen in de koffie"hoek" waar gelukkig niet de harde uppercuts vallen.
We doen het misschien wel allemaal of toch niet maar de meeste wel denk ik.
De motorgroet !
We voelen ons "" verbonden "" en groeten , elkaar om goeiendag te zeggen.
Ik doe het , meestal wel.
En meestal ben ik onderweg naar een rendez-vous waar ik op een bepaald uur moet zijn .
Maar zou je ook stoppen als een motard aan de kant van de weg zou staan met pech ?
Ook al heb je eigenlijk geen tijd om die persoon te helpen door hem ergens af te zetten , bijv een benzinestation om wat naft te scoren in een jerrycan en hem terug te voeren naar zijn motorfiets.
Edited by Mister Vogezen