Durf je- of kan je het niet, dan zijn er diverse mensen aanwezig, die je daarbij willen helpen. Zorg dat je dat dan wel afspreekt met de desbetreffende persoon. Zet op het forum een oproep wie jou zou willen helpen.
Gereedschap is er in voldoende mate aanwezig en er zijn ook enkele hefbruggen aanwezig.
Evenals een Carbtune, Ultrasoonreiniger, Persje 6 ton.
LL...........................................mss bolussen of Boluscake
SpeedyPan.........................neemt wat soep mee??
PanEuroel..........................60 witte broodjes en 60 kn worstjes
Panschipper.....................kaas
Jan Kokepan.....................50 broodjes.
S-Tsw-1300......................20 hamburgers en 3 pakken Jus d'orange
Van diegene die bepaalde werkzaamheden willen uitvoeren en olie e.d. willen afnemen, houd ik een lijstje bij, zodat ik weet hoeveel er nodig is op de TDT.
Besteld:
Motorolie Kroon Expulsa 10W-40 :
Tiesemans
FransE
Golf Mike
Kcools
Jeroen
Bijltje85
Oliefilter ST1300
FransE
Jeroen
Bijltje85
Oliefilter ST1100
Golf Mike
Kcools.
Remolie DOT4 van Kroon:
Bijltje85
FransE
Koelvloeistof :
Bijltje85
FransE
Uitlaatklemmen ST 1100;
TonyPan 2x
Uitlaatklemmen ST1300:
Spatlap ST1100;
Vosje;
Golf_mike
Spatlap ST1300;
Marccc
Ray308
Jeroen
OmePaul.
Spijkerlap ST1100;
Golf_mike
Lange Jaap???
Spijkerlap ST 1300;
Remschoenen voor ST1100;
Golf_mike
Remschoenen achter ST1100;
Golf_mike
Remschoenen voor ST1300;
Remschoenen achter ST1300;
bougies ST 1100;
Iridium bougies:
X
Gewone bougies;
X
bougies ST 1300;
Iridium bougies:
Bassman
FransE
Sec
Gewone bougies;
X
V.w.b. de uitlaatklemmen en de spatlappen, als je die op de TDT wilt monteren, bestel die dan tijdig bij mij....................................ze moeten nog wel ff gemaakt worden.
In verband met het bestellen van deze materialen stel ik de datum voor bestellen op uiterlijk 9 oktober.
VERGETEN JULLIE S.V.P. NIET OM AAN MIJ DOOR TE GEVEN OF JE MOTOROLIE, REMOLIE, OLIEFILTER EN OOK DE SPAT- EN OF SPIJKERLAPPEN NODIG HEBT??
Als je dat niet op tijd doorgeeft, heb je de kans dat er niet voldoende voor jou aanwezig is.
Je mag het uiteraard ook zelf meebrengen. Geen probleem.
Het aanmelden voor deze TDT kan d.m.v. een P.B-tje aan mij en als je het adres (nog) niet weet krijg je dat van mij door.
Ik heb er weer zin in en hoop op een wederom geslaagde TDT.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Beste mensen,
Ik ga het dit jaar weer proberen. Maar IJs en Weder dienende héé.
Dus ik ga de TDT weer opzetten, maar e.e.a. zal afhankelijk zijn van eventueel (veranderende) corona maatregelen.
Ik ga er vanuit dat het door kan gaan. Eventuele aanpassingen (indien nodig) zal ik telkens aangeven.
TDT 16 oktober 2021 op de jullie bekende locatie.
De zaal gaat om 09.00 uur open.
De mogelijkheid bestaat om kleine (onderhouds) dingen aan je motor te doen of te laten doen. (Evt. onder begeleiding).
Bv olie wissel motorblok, cardanolie, koelvloeistof, enz.
Vervangen rem-koppelingsolie;
Vervangen oliefilter, benzinefilter;
Remblokken vervangen enz.
In principe doe je het werk zelf.
Durf je- of kan je het niet, dan zijn er diverse mensen aanwezig, die je daarbij willen helpen. Zorg dat je dat dan wel afspreekt met de desbetreffende persoon. Zet op het forum een oproep wie jou zou willen helpen.
Gereedschap is er in voldoende mate aanwezig en er zijn ook enkele hefbruggen aanwezig.
Evenals een Carbtune, Ultrasoonreiniger, Persje 6 ton.
Voor de Pan heb ik olie aangeschaft t.w. Kroon Expulsa 10W-40 zie deze link https://www.kroon-oil.com/nl/catalogus/product/284/expulsa-10w-40/1637/
Ik heb ook Remolie van Kroon Dot4 en 20 ltr Koelvloeistof op voorraad.
Om het e.e.a. in goede banen te (proberen) leiden, ff opgeven dat je komt en wat je aan je motor wilt doen.
En uiteraard ben je ook welkom als je alleen maar wilt komen kijken en over je zelf of jouw motor wilt praten.
Dit is het zogenaamde "Beppen". Er is zelfs een speciale en verwarmde "bepruimte".
Jullie zien dat er grote belangstelling is om elkaar weer eens te kunnen te ontmoeten en lekker met de brommert bezig te kunnen zijn.
Gelukkig is de anderhalvemetermaatregel dan komen te vervallen. Maar afstand houden is nog steeds aan te raden.
Ik wil jullie allemaal vragen toch de nodige maatregelen- en je eigen verantwoordelijkheid te nemen.
Ik ga geen politieagentje spelen, dus ben je gevaccineerd ............geen probleem tenzij je je toch niet lekker voelt.
Dan blijf je thuis.
Niet gevaccineerd.............................................dan neem je zelf de voorgeschreven maatregelen om te kunnen komen.
En toch regelmatig je handen wassen of ontsmetten. (ik ga kijken of ik dat kan verzorgen)
Deelnemers:
PanGert Himself: zorgt voor de locatie, Koffie evt thee, gereedschap, energie enz.
Het is een goede gewoonte dat er iets te eten, te drinken, of iets hartigs wordt meegebracht.
Ik zorg voor pannen, gasstelletje, frituurpan en uiteraard voor de koffie benodigdheden.
Wat er zoal meegebracht kan/mag worden.
Ik geef daarom wat suggesties, om te voorkomen dat er veel te veel over blijft of niet genuttigd wordt.
De hoeveelheid die nodig is, is afhankelijk van het aantal aanmeldingen en dat zal dan ook regelmatig aangepast (moeten) worden.
Blikken soep: Groot.
Erwtensoep:.........................6
Zachte witte broodjes:...............200 , nog 40 te gaan. .
Boter..................................2 kuipjes GROOT
Kaas ..................................X pakjes. (plakjes)
Ham...................................X pakjes (plakjes)
Kaas blokjes.....................Piet
Croquetten: ....................150
Frikandellen: ....................150...............
Hamburgers: ...................100...............nog 20 te gaan
Bitterballetjes: ................150.......nog 80 te gaan
Kaassoufflés......................
Knakworstjes....................60
Of andere kleine snacks: ......
Ik heb een frituur met 2 bakken van 3 liter.
Als er iemand daarvoor voor frituurvet kan zorgen. ............................................FireFly
Diverse frisdrank, zoals
Coca-Cola:............8......voorlopig voldoende
Ice tea....................5.......voorlopig voldoende
Fanta:...................6.......voorlopig voldoende
SevenUp............2........voldoende.
Spa rood.............
Jus-d 'Orange....3
mango/tropic frisdrank ..................is altijd goed
Of andere frisdrank van die papieren pakken.
Hier houd ik bij wie wat meebrengt, maar er is een JUMBO vlak in de buurt van de WP.
En SORRY alcohol wordt tijdens de TDT niet geschonken...............
Van diegene die bepaalde werkzaamheden willen uitvoeren en olie e.d. willen afnemen, houd ik een lijstje bij, zodat ik weet hoeveel er nodig is op de TDT.
Besteld:
Motorolie Kroon Expulsa 10W-40 :
Tiesemans
FransE
Golf Mike
Kcools
Jeroen
Bijltje85
Oliefilter ST1300
FransE
Jeroen
Bijltje85
Oliefilter ST1100
Golf Mike
Kcools.
Remolie DOT4 van Kroon:
Bijltje85
FransE
Koelvloeistof :
Bijltje85
FransE
Uitlaatklemmen ST 1100;
TonyPan 2x
Uitlaatklemmen ST1300:
Spatlap ST1100;
Vosje;
Golf_mike
Spatlap ST1300;
Marccc
Ray308
Jeroen
OmePaul.
Spijkerlap ST1100;
Golf_mike
Lange Jaap???
Spijkerlap ST 1300;
Remschoenen voor ST1100;
Golf_mike
Remschoenen achter ST1100;
Golf_mike
Remschoenen voor ST1300;
Remschoenen achter ST1300;
bougies ST 1100;
Iridium bougies:
X
Gewone bougies;
X
bougies ST 1300;
Iridium bougies:
Bassman
FransE
Sec
Gewone bougies;
X
V.w.b. de uitlaatklemmen en de spatlappen, als je die op de TDT wilt monteren, bestel die dan tijdig bij mij....................................ze moeten nog wel ff gemaakt worden.
In verband met het bestellen van deze materialen stel ik de datum voor bestellen op uiterlijk 9 oktober.
VERGETEN JULLIE S.V.P. NIET OM AAN MIJ DOOR TE GEVEN OF JE MOTOROLIE, REMOLIE, OLIEFILTER EN OOK DE SPAT- EN OF SPIJKERLAPPEN NODIG HEBT??
Als je dat niet op tijd doorgeeft, heb je de kans dat er niet voldoende voor jou aanwezig is.
Je mag het uiteraard ook zelf meebrengen. Geen probleem.
Het aanmelden voor deze TDT kan d.m.v. een P.B-tje aan mij en als je het adres (nog) niet weet krijg je dat van mij door.
Ik heb er weer zin in en hoop op een wederom geslaagde TDT.
Gr PanGert
Edited by PanGert