Jump to content

Beste kenners en kunners,

Mijn Pan uit '91 druppelde na een rit, op een hete dag, afgelopen week roze vloeistof. Is er een handige sleutelaar in (de buurt van) Amsterdam die hier raad mee weet? Of misschien een garage met redelijke prijzen?

Alvast dank!

IMG-20210605-WA0004.thumb.jpg.f268275c290c584ebe0ed46c07dbcf8e.jpg

IMG-20210605-WA0003.thumb.jpg.0e40c59912987dc5e5f8b809681df7be.jpg

IMG-20210605-WA0002.thumb.jpg.c07b6089191f6540a87041b806717ca4.jpg

Featured Replies

Als ik een suggestie mag doen: https://www.snelservicemotomaat.nl/

Spreek van te voren af wat je budget is en waar ze specifiek op moeten lossen, komt het vast goed.

Overigens denk ik zelf dat je (en) of je slangen moet vervangen (en) of misschien (ook) je koelvloeistof knietjes hun langste tijd hebben gehad als spul allemaal nog origineel is.

Als de knietjes of de slangen onder de carb lekken, loopt de koelvloeistof aan de achterzijde van het blok. Dit ligt (zo te zien aan de voorzijde) waarschijnlijk de slang aan de radiator, of het slangetje van de thermostaat naar bovenkant blok, dan wil het ook nog wel eens daar eruit lopen.

Kuipdelen eraf en even zoeken dus.

• Author
@Tiesemans dank voor je bericht! Ik heb 2x geprobeerd ze te pakken te krijgen maar nog niet gelukt! Heb nu een andere monteur in Almere Poort die er komende week naar gaat kijken.
  • 2 months later...
  • Author
Volgende keer zal ik zeker [uSER=819]@sleutelaar[/uSER] proberen maar nu was het Miguel van 'Wie rijdt?' In Almere Poort die het euvel heeft verholpen (slangklemmen) en meteen een nieuwe voorband erop heeft gegooid. Thanks again all!
Guest
This topic is now closed to further replies.

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.