Jump to content

Check, deze week gespot op hun Instagram

Is een Pools bedrijf, en voor de ST1100 & ST1300 staat het product nog niet op de site...

I mamy to, gotowe poszerzenia dla modeli Hondy ST1100 oraz ST1300, w całości wykonane ze stali nierdzewnej 3mm wypalanej techniką laserową.

Osoby chętne do zakupu zapraszamy do kontaktu.

Langleven Google Translate...

And we have it, ready-made extensions for the Honda ST1100 and ST1300 models, entirely made of 3mm laser-fired stainless steel.

Please contact us if you want to buy a product.

Mailtje gestuurd... (ja ik parkeer regelmatig onverhard, en heb daarom een plankje in de koffer liggen)

--- Update ---

Kosten 33,- euro inc verzenden naar NL

(levering +/- 5 werkdagen)

Screenshot2021-06-04at23_06_57.png.e02f34c9d9b0739b124ac1f850710188.pngScreenshot2021-06-04at23_06_31.png.07e8c26d1744db88a6eac37d3a0d162d.png

Edited by Farry

• Replies 96
  • Views 5.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

@Mister Vogezen

https://allegro.pl/uzytkownik/migcool/oceny

Ik heb al vaker via Allegro besteld.

Vind het ondanks de taal handicap een betrouwbaar platform.

Tot op heden nul keer van de 7 aankopen (variërend van enkele euro's tot €300) opgelicht of onredelijk behandeld.

Gok dat de voetsteun voor de ST1100 (op basis van de prijzen van de andere voetverbreders) zo'n €25 gaat kosten excl. verzending.

• Author

@Mister Vogezen

https://allegro.pl/uzytkownik/migcool/oceny

Ik heb al vaker via Allegro besteld.

Vind het ondanks de taal handicap een betrouwbaar platform.

Tot op heden nul keer van de 7 aankopen (variërend van enkele euro's tot €300) opgelicht of onredelijk behandeld.

Gok dat de voetsteun voor de ST1100 (op basis van de prijzen van de andere voetverbreders) zo'n €25 gaat kosten excl. verzending.

Bestelling geplaatst, ik had de zelfde inschatting gemaakt van zo'n 25,- euro. Met verzendkosten komt het uit op 33,- euro.

Kijken of het wat is, zal wel een foto posten wanneer ik hem binnen heb.

Ah @Farry daarom denkt die verkoper dat ik net van hem gekocht heb LOL

Jij hebt al besteld.

€33 idd.

We gaan het meemaken, bestelling geplaatst.

Voor wie ook interesse heeft:

Even via Facebook aantikken in privé chat en dan je emailadres geven en dan stuurt hij een betalingsverzoek als commerciële partij dus je hebt gewoon kopers bescherming.

@franske71 voor de GS hebben ze er ook eentje. ;-)

(Evenals voor nog véél meer andere fietsen).

Edited by Tiesemans

Maar [uSER=84]@marc Pan[/uSER], voorkomen is toch beter dan genezen?

Juist daarom, plaats eerst valbeugels voor het te laat is.

Voor 7 van de 10 panners die bij mij langs komen voor valbeugels was het al te laat.

Zelfs twee weken geleden een forumlid die bij langs kwam voor een setje valbeugels te plaatsen,

vertelde het mij, dat hij 2 uur te laat was een schade had opgelopen met de zijkoffer.

Vond het anders wel echt jammer.

• Author

@Tiesemans haha! Hij gaat hem maandag verzenden. Hij vroeg mij ter bevestiging nog de maten van de base. Jou ook? Zijn Prototypes waren ook van Pans met al aardig wat kilometers. Tussen de twee RVS plan zit een ABS kunststof (denk van een 3d-printer) die je zelf nog iets kan bijwerken. Gaan het zien!

@JanDK, Ondertussen contact weten te krijgen? Ik heb al besteld, allicht kan je nog een belanghebbende vinden met wie je kan mee liften? Ik heb via Instagram contact gehad. Maar het is een Pool, het is weekend en ja ik denk: “Na zdrowie“

Hij vond het erg leuk dat er belangstelling was vanuit het buitenland voor zijn producten.

@Tiesemans haha! Hij gaat hem maandag verzenden. Hij vroeg mij ter bevestiging nog de maten van de base. Jou ook? Zijn Prototypes waren ook van Pans met al aardig wat kilometers. Tussen de twee RVS plan zit een ABS kunststof (denk van een 3d-printer) die je zelf nog iets kan bijwerken. Gaan het zien!

@JanDK, Ondertussen contact weten te krijgen? Ik heb al besteld, allicht kan je nog een belanghebbende vinden met wie je kan mee liften? Ik heb via Instagram contact gehad. Maar het is een Pool, het is weekend en ja ik denk: “Na zdrowie“

Hij vond het erg leuk dat er belangstelling was vanuit het buitenland voor zijn producten.

Heb via Instagram contact gehad, voor de ST1300 had hij hem niet op voorraad. Hij zou berichten als hij ze weer heeft.

Hij stuurde mij:

Wiemy, że Honda pomimo jednego numeru seryjnego stosowała troszkę zmienione podstawy stopki, wyślemy dwie formy wewnętrzne

(Google vertaald)

We weten dat Honda, ondanks één serienummer, een licht gewijzigde grondplaat heeft gebruikt, we zullen twee interne mallen sturen.

Dus waarschijnlijk jij ook? Anders gaan we het wel zien .. Komt denk ik wel goed, gozer maakt een eerlijke en sympathieke indruk op me.

Weet je wat ik mij afvraag. Veel motards hebben al eens te maken gehad met zachte, modderige, drassige, etc. ondergrond.

Ik heb bij geen enkel van de moto's die ik al gehad heb een zijpootverbreder gevonden in het boordmateriaal. Dit kan toch niet zo moeilijk zijn om dit te voorzien? Ik ben toch niet de enige die eraan denkt toch.

Had eerst altijd een plaatje multiplex bij me van 10 x 10.

Kost (nagenoeg) niks en helpt prima. Nu een voetplaatje op de XT1200.

Is voor een allroad (die doet waar ie voor gemaakt is) onmisbaar.

12 euries via IeBee.de lag binnen no-time op de mat in een discrete envelop..

Vind de motofeet ook mooi en makkelijk voor zacht ondergrond.

Een probleem is ik heb geen insta of wat er op lijkt .

Is er iemend op het forum met een st 1300 die er 1 gaat bestellen

Zou ik graag in mee willen gaan voor nog 1.

Gr sec

• Author

Ik kan ook geen Pools, Ik heb via Instagram contact gezocht. Ik begreep dat er ook mensen hem via Facebook hebben weten te bereiken.

In de eerste post staat een link naar zijn instagram en anders hier link