Jump to content

Ik ben op zoek naar een stabilisator voor tussen mijn voorpoten.

Al een aantal gebeld wo Roukema en Boonstra, maar helaas.

Hebben jullie nog ideeën of suggesties.

Alvast bedankt.

BIJGEVOEGD

Onder het voorspatbord (bestaat uit 2 delen met abs uit 1999) tussen de voorpoten zit een metalen plaat. Deze plaat moest worden verwijderd voor het loshalen van mijn voorpoten.

Aangezien er hier bouten in zaten, die oa je abs en dergelijke vasthouden, zaten zo vast dat ze afbraken. De kortste klap is dan een nieuwe plaat (volgens Honda 61112MAJG40) nergens op voorraad.

Edited by Lange Jaap

Featured Replies

bedoel je daarmee zo;n plaat voor tussen je voorpoten boven het spatbord? (voorvork brace?)

Ga je er een zijspan van bakken?

Of bedoel je die die in het voorspatbord zit?

Welk model ST? En wat voor stabilisator?

Denk zelf dat je zo een stuurdemper tussen de poten bovenop de kroonplaat bedoeld(?) Zo ja dan weet ik niet of dat nu heel veel gaat doen. De ST heeft behoorlijk dikke poten. Zeker de ABS versies. Ook zijn de kroonplaten erg dik en redelijk ver uit elkaar. Er is dus practisch geen torsie bovenaan de poten.

Misschien even posten welke ST en voor welk doeleinde. Maakt het makkelijker mee te kijken/zoeken.

$179,= is een leuk bedrag voor het verstevigen van iets dat reeds enorm stevig is.

Doe wat je wilt, maar het lijkt me reuze knap als het verschil echt duidelijk voelbaar is.

De Japanse ontwerpers en motorbouwers hebben een enorm goed product neergezet.…

Mij is uitgelegd waarom de post is verwijderd.

Lange Jaap heeft zijn openingspost aangepast, waardoor mijn vraag niet meer relevant was.

• Moderators

Voordat dit een nieuwe discussie gaat worden in andermans topic zal ik het boetekleed aantrekken. Ik heb de nodige berichten verwijderd nadat de poster zijn post heeft aangepast en uitgelegd heeft (aan de hand van de vraag van Portupan wellicht) waarvoor hij dit onderdeel nodig heeft. Omdat de post is aangepast komt de vraag van Portupan niet meer op de juiste manier over. En voordat we dáár weer op gaan reageren had ik deze verwijderd.

Ik was er vanuit gegaan dat men de aanpassing wel zou zien/lezen, dat was dus niet zo. Ik had dit wellicht even moeten melden. Martin hiervoor mijn excuses.

Dat Martin er wat kort op zat mwoh.....we zijn allemaal mens he :)