Het bovengenoemde toestelletje gekocht zodat ik kan zien hoeveel stappen per dag ik doe en het aantal afgelegde km's.
Lijkt me wel geinig.
Toestel is een activity tracker en heeft veel mogelijkheden.
Je kan hem gebruiken voor deze sporten fietsen, Fitness, Hardlopen, Triathlon, Zwemmen.
En deze metingen kan hij doen Afstand, Calorieverbranding, Conditie, Handen wassen, Hartslag, Slaap, Snelheid, Stappen, Trappen.
Ingebouwde gps.
Dit is niet de gps die we op onze Pan gebruiken maar eerder om te bepalen hoeveel km je hebt afgelegd.
Contactloos betalen kan ook maar daar ga ik me niet mee bezighouden.
Met een app op de foon kan ik dan al mijn gegevens raadplegen en doelen in stellen.
Teveel om op te noemen.
Heb je spotify op je gsm staan dan je met deze horloge je spotify app bedienen.
Ik had een Tomtom sporthorloge die het heeft begeven en eigenlijk wilde ik niet het bedrag uitgeven voor zo'n nieuw uurwerk en de Bitfit voldoet waar ik het voor nodig heb.
Batterij gaat tot 7 dagen mee zonder gebruik van de gps.
Sinds ik ben begonnen met uitreiking bij bpost ben ik al 3 kg afgevallen op 3 weken tijd.
Enkel door te fietsen en te stappen , heel wat gezonder dan op een stoel zitten op een loc.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Het bovengenoemde toestelletje gekocht zodat ik kan zien hoeveel stappen per dag ik doe en het aantal afgelegde km's.
Lijkt me wel geinig.
Toestel is een activity tracker en heeft veel mogelijkheden.
Je kan hem gebruiken voor deze sporten fietsen, Fitness, Hardlopen, Triathlon, Zwemmen.
En deze metingen kan hij doen Afstand, Calorieverbranding, Conditie, Handen wassen, Hartslag, Slaap, Snelheid, Stappen, Trappen.
Ingebouwde gps.
Dit is niet de gps die we op onze Pan gebruiken maar eerder om te bepalen hoeveel km je hebt afgelegd.
Contactloos betalen kan ook maar daar ga ik me niet mee bezighouden.
Met een app op de foon kan ik dan al mijn gegevens raadplegen en doelen in stellen.
Teveel om op te noemen.
Heb je spotify op je gsm staan dan je met deze horloge je spotify app bedienen.
Ik had een Tomtom sporthorloge die het heeft begeven en eigenlijk wilde ik niet het bedrag uitgeven voor zo'n nieuw uurwerk en de Bitfit voldoet waar ik het voor nodig heb.
Batterij gaat tot 7 dagen mee zonder gebruik van de gps.
Sinds ik ben begonnen met uitreiking bij bpost ben ik al 3 kg afgevallen op 3 weken tijd.
Enkel door te fietsen en te stappen , heel wat gezonder dan op een stoel zitten op een loc.
[ATTACH alt="20210531_204603[1].jpg"]43238[/ATTACH]
Edited by Mister Vogezen