Jump to content

Op marktplaats word een topkoffer (model 1300) en een Corbin zadel aangeboden voor een ST1100(resp. 125 en 85 Euro)

Uit Winschoten .

Volgens marktplaats is dit een fraudeur . kreeg een mail van ze.

• Replies 56
  • Views 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

[uSER=3268]@freekw[/uSER] altijd alert blijven

Onderstaand dis waarschuwing niet bij mij

Zojuist bijna opgelicht.....had iets te koop via marktplaats. Meld zich een vrouw op mijn watsapp. Of ik het ook op kan sturen....jazeker.....via DHL. Alles rond betaalverzoek gestuurd komt ze met de vraag.....mag ik u een Marktplaats verificatie verzoek toesturen ? alarmbel in mijn hoofd.....google ff en er bestaat helemaal geen marktplaats verificatie verzoek. Als je de link aanklikt die zei je sturen plunderen ze je bankrekening. Waarschuwing op google. Dus heb

gelijk betaal verzoek verwijderd en gezegd dat dit niet bestaat......poof weg was de fucker.......Bank gebeld en contact gehad met Marktplaats. Gelukkig deze keer goed afgelopen. Delen mag ....graag zelfs want hoe snel trap je in deze smerige praktijken van dit min volk dit was het nummer waar mee gebeld is 0620223664 en haar naam was Suzanne Verkooien

1622449148741.thumb.png.b6756a05e9fc9ca462334077a07143c6.png

Haha, ik ook al, ik had contact met ze en ik kon het zadel halen, ik heb een adres gekregen en zijn naam ( ik weet niet of het de correcte zijn ) maar ik kreeg woorden met hem en gezegd dat hij dat zadel maar moet stoppen waar de zon niet schijnt.

het zadel staat is nu voor de derde keer geplaatst en voor de derde keer voor een hoger bedrag.

hij vroeg ook of ik kon aanbetalen en dat heb ik geweigerd, al het mailverkeer heb ik nog !!

Juist vanwege dit soort praktijken is mijn optie voor de kandidaat koper: Alleen ophalen en contant betalen.

Wilen ze dar niet... gaat de koop niet door. Zelfs als ik het naar de Kringloop moet brengen.

Ene Sjaak heeft het zadel dus ,,gekocht” en hem 5 sterren gegeven wat ik ook niet begrijp, je geeft toch niet eerder de sterren als dat je het pakket in huis hebt ??

ik was bang dat het @Sjaak was ( Sjaak , Pan, 1+1=2 ) dus ik heb hem direct een pb gestuurd om hem te waarschuwen, maar gelukkig is het een andere Sjaak die de sjaak is !!

@marc pan laat je fantasie eens werken !! Drinks

Maar ondertussen wel meerdere mensen gedupeerd, ik was één van de eersten die op de adv reageerde en had met hem afgesproken dat ik het zadel zou halen, hij deed eigenlijk van het begin af aan al moeilijk.

toen begon hij over aanbetalen en dat heb ik geweigerd en toen ging het gesprek echt de verkeerde kant op, dus heb ik tegen hem gezegd dat hij met behulp van het vet van @marc pan hem maar op een plek moest stoppen………….!!

snap je het nu nog niet @marc pan ?? Yahoo:

Als je handelt via marktplaats of andere soortgelijke sites zou het misschien wel eens veiliger kunnen zijn om daar een aparte rekening voor te openen...