Gisteren was ik tijdens het mooie weer een ronde rijden met als startpunt Luik doorlopend tot Luxemburg en terug. Een aanrader! (GPX bestand in bijlage)
Je staat met een groep, waarbij de ST1300 vooraan staat op een kruising. Je wil weg rijden en plots, krijg je dit niet voor elkaar.. Terwijl de anderen je aankijken en denken er komt niks aan? Sta ik het pendaal in te duren om hem de 1e versnelling in te krijgen. Uiteindelijk ging hij erin toen ik de koppeling op liet komen.
Beschrijving:
Niet constant,
Warme motor
Soms is schakelen van 2 -> neutraal, of 1--> neutraal ook lastig.
Ik heb het idee dat als dit voorkomt, het schakelen van 2 --> 1 ook lastiger gaat (Maar dit moet ik een volgende rit checken)
Geen problemen op- en afschakelen 2-3-4-5.
Koppeling op laten komen helpt om hem in 1e versnelling te krijgen
Motor heeft recent een kleine beurt gehad
Motor:
ST1300 '06
Ik heb geen ervaring met andere ST1300'ers en mijn vraag is of dit "normaal" gedrag is van een ST1300?
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Een hele goede morgen mede Pan leden,
Gisteren was ik tijdens het mooie weer een ronde rijden met als startpunt Luik doorlopend tot Luxemburg en terug. Een aanrader! (GPX bestand in bijlage)
Je staat met een groep, waarbij de ST1300 vooraan staat op een kruising. Je wil weg rijden en plots, krijg je dit niet voor elkaar.. Terwijl de anderen je aankijken en denken er komt niks aan? Sta ik het pendaal in te duren om hem de 1e versnelling in te krijgen. Uiteindelijk ging hij erin toen ik de koppeling op liet komen.
Beschrijving:
Niet constant,
Warme motor
Soms is schakelen van 2 -> neutraal, of 1--> neutraal ook lastig.
Ik heb het idee dat als dit voorkomt, het schakelen van 2 --> 1 ook lastiger gaat (Maar dit moet ik een volgende rit checken)
Geen problemen op- en afschakelen 2-3-4-5.
Koppeling op laten komen helpt om hem in 1e versnelling te krijgen
Motor heeft recent een kleine beurt gehad
Motor:
ST1300 '06
Ik heb geen ervaring met andere ST1300'ers en mijn vraag is of dit "normaal" gedrag is van een ST1300?
---------
Route rondom Luik AKA Liège
Seraing_to_Stoumont_-_unpaved.gpx
Edited by Christjeeh