Jump to content

De meesten van jullie weten het natuurlijk wel maar als "beginner panner" kan je wel eens voor een verassing komen te staan...

Vandaag met m'n maten een rondje hoekse waard gedaan. Mooie toertocht, mooie route uitgestippeld door m'n maat. Maar....wat is nu dan verrassend.., welnu ik woon in het hoge noorden en heb vandaag exact 600 km gereden.. en geen centje moeite of pijntjes. Zegt wat over de Pan in mijn beleving. Zeer verrassend e ervaring en leuk genoeg om hier e en te delen

Featured Replies

600 km is niets.

ver buiten mn top 10.

op 1 staat nog steeds 2004 km.

Rest van de top 10 staat op 1000 km +.

Niet negatief bedoeld. Menigeen maakt geen 600 opn dag.

@Jaap van der Laan leuk dat je dit met ons deelt ;) Haha is de pan ook je eerste motor? of heb je hier voor meer een sport motor gereden?

@Portupan misschien is 600 km niks voor sommige, maar iedereen is anders he. ik vind 600 km op een dag behoorlijk veel

gezien ik gemiddeld rond de 200 a 300 km rijd als ik ga touren. misschien begrijp ik je verkeerd met de zin ''menigeen maakt geen 600 km op een dag?''

Ik lees het zo dat Portupan waardering heeft voor de 600 km van Jaap, maar daarbij tegelijkertijd aangeeft dat veel meer kilometers op één dag met een Pan tot de mogelijkheden behoort.

En of dat er nu 1000 zijn of nog meer, het toont maar aan dat de Pan's geweldige toerbuffels zijn!

Mooi dat je zo'n positieve dag hebt beleefd met die 600 km Jaap! Er zijn er inderdaad niet veel dat regelmatig doen!

Bij 1000+ moet je al bijna de hele dag op de motor zitten en dat is niet iedereen gegeven!

@Raaipan aah kijk zo had ik het nog niet bekeken:) vandaar de vraag wat er mee bedoeld werd. bedoel het zelf zeker niet als aanval hoor @Portupan ;) ik begreep denk ik zelf verkeerd wat je bedoelde. maar waar we het allemaal over eens kunnen zijn is dat inderdaad ongeacht hoe veel km je rijd het gewoon weg een super tour buffel is
  • Author

@Jaap van der Laan leuk dat je dit met ons deelt ;) Haha is de Pan ook je eerste motor? of heb je hier voor meer een sport motor gereden?

@Portupan misschien is 600 km niks voor sommige, maar iedereen is anders he. ik vind 600 km op een dag behoorlijk veel

gezien ik gemiddeld rond de 200 a 300 km rijd als ik ga touren. misschien begrijp ik je verkeerd met de zin ''menigeen maakt geen 600 km op een dag?''

Sportmotoren en naked hoofdzakelijk