Jump to content

-- Verkocht -- Kuipruit ST1100 -> +7 cm t.o.v. de originele ruit (en brievenbus)

Tegen overname van de verzendkosten af te geven:

Een kuipruit bestemd voor een ST1100, merk onbekend.

Het betreft een kuipruit met een 'brievenbus' welke door mij voor testdoeleinden is aangeschaft (ondanks de slechte staat), maar het heeft mij niet gebracht wat ik ervan gehoopt had (reductie windgeruis). Testdoeleind was het rijden ermee, er is geen zaag o.i.d. erin gezet.

De ruit is 49 cm lang, wat 7 cm langer is als origineel en voorzien van een 'brievenbus', die je open kunt zetten op 2 standen, of kunt sluiten.

Zoals foto's weergeven, is de ruit in slechte staat (en eerlijkheid gebied mij ook erbij te vermelden dat ik geen moeite gedaan heb om het te verbeteren, wellicht is dit mogelijk (?)..

Ook is het door de 'brievenbus' constructie niet mogelijk om dit te combineren met de welbekende navigatiesteunen van Marcpan welke op dit forum worden aangeboden. De steun kan wel behouden worden, echter is het niet mogelijk je dockingplate erop te monteren (zie foto, voor de testdoeleinden had ik dit even provisorisch vastgezet)

Met vriendelijke groet,

Oooosterling

IMG_0225.jpg.221be38495662677a09a24222507107c.jpg

IMG_0227.jpg.bc43164470458bb328dfc4570a35cc6e.jpg

Featured Replies

• Author
De ruit is niet meer beschikbaar, wordt inderdaad tegen overname van de verzendkosten afgegeven, afhandeling loopt...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.