Jump to content

Gezocht topkoffer st1300

Ik zoek een st1300 topkoffer met montage steun, wil deze met bijbetaling(mijner zijds) ruilen voor kuipverbreders van een st 1100

Misschien kunnen we een mooie deal maken.

Mocht het lukken met de 1300 topkoffer dan heb ik een mooie lage topkoffer van een 1100 in de aanbieding kleur R-170p

Edited by Freekw

Featured Replies

@Henk, is uw Topkoffer al wég of vergis ik me, je had denk ik toch eentje in de aanbieding ?

Neeeeeeeee, @Henry W mijn 1100 gaat maar zo niet weg, en mijn topkoffer al hélemaal niet !!

@Max de topkoffer die ik nog heb is niet van een 1300 !!

• Author
Heb er een gevonden voor een mooie prijs, dit topic kan gesloten worden. Yahoo: Yahoo: Yahoo:
  • Author

Ja met grondplaat, deksel zitten wat lichte krassen op maar moet toch gespoten worden.

Wat moet dat spuiten kosten denk je?

Ik heb de mijne toen laten spuiten, en dat kostte €200, hoefde ik er zelf niets aan te doen, zelfs de gaatjes niet dichtmaken.
wacht tot je mijn koffer zie, zo kan niemand spuiten !
toch niet bij mijn koffer, en ...als je hem moet laten spuiten op lak die mischien 20jaar en ouder is met andere spuit technieken dan zou het wél eens kunnen.....??

Mijn koffer is nu binnen voor te wrappen, prijs is afgesproken op 125€ voor de grote topcase , moet er zelf niets aan demonteren zoals rugsteun en sloten of zo ,

Foto's volgen later

Omdat ik er verschillende daar gezien héb, van Harley tot visbakken van BMW en verschillende motoren van méér als 30.000€ !!

Allemaal top gedaan

• Author
Wat moet je aanpassen om een montagerek (topkoffer) van een 1300 pas te krijgen op een 1100
Ik heb daar de onderste plaat van een originele grondplaat voor gebruikt, die heb ik met behulp van busjes vlak gezet en daar bovenop de 1300 grondplaat.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.