Jump to content

Deze middag kwam ik mijn grill meister tegen die zich zelf afvroeg of ik dit jaar nog een aktiviteit met BBQ ging huisvesten

tja Corona.

maar nu het ergste bijna voorbij lijkt te zijn kunnen we natuurlijk deze gedachten delen en zo bezien of er voor een leuke dag animo is.

in het verleden deden we dit samen met bijv een riemwisseldag, of een blue dash dag .

Maar dit zou dus feitelijk van alles kunnen zijn.

kleinschalige technische zaken zouden bijvoorbeeld prima uit te voeren zijn maar iedere input kan in overweging worden genomen.

Maar ook een leuke toertocht vooraf met gepaste gezelligheid nadien

ik lees graag de reactie

• Replies 358
  • Views 16k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Heb niks te sleutelen (aan mijn Pan) maar als de planning het toelaat sta ik zeker open voor een gezellig samenzijn.

Wil ook wel een handje toesteken als anderen dingen te sleutelen hebben.

Toertocht eventueel ook leuk, gezelligheid (BBQ ?) naderhand absoluut !

Dat lijkt mij wel een leuk initiatief om jullie te leren kennen in levende lijve en wellicht kom ik nog sleutelzaken tegen die ik dan met jullie kan bespreken.

Kijken of er een datum uit rolt, dan hoop ik met mijn Super Tenere aan te sluiten.

Worden tManneke’s en mijn fiets wederom herenigd.. Ze beginnen aan elkaar te wennen….

Goed idee! Wil nog een "Stebel" plaatsen, maar weet nog niet waar.....

Ik hou dit topic in de gaten, kijk welke datum eruit rolt en of ik dan kan aansluiten.

Ook wel interesse ... wat betreft dat sleutelen ... het enige sleutelen dat ik momenteel kan is de sleutel in het contact steken en in mijn bagagedrager LOL

Als de datum past en de (eventuele) toer is te doen ... wil ik dit gerust mee rijden.

• Author

dan gaan we verder .

Ik stel voor als datum,

zaterdag 19 of zondag 20 juni 2021 ?

programma voorstel

iedereen welkom vanaf 0900 uur

toertocht bestand is beschikbaar voor wie toeren wil

en sleutelen kan ook mits geen enorme klussen en vooraf aangegeven ivm met planning

het overige... jullie doen maar

verwachte begintijd BBQ 18.00uur

bbq kosten ca € 20,- per persoon all in

wie vult aan ?

Hoi Ad, ja natuurlijk, gezellig... eindelijk...leuk... begin er van te kwispelen denk ik.

Dat wordt dan een TDA Ad, Technische Dag Ad ;-)

Ik doe mee. Ik help wel lekker sleutelen voor wie daar behoefte aan heeft. Naar jou toe en terug is al een dagtoer.

BlushMoet ik eigen gereedschap meenemen, of mag ik heel voorzichtig in uw aanzicht die van u gebruiken Ad, als ik moet sleutelen? (aan een ander zijn fiets natuurlijk... die van mij is altijd ok ;-)

is inderdaad gezellig

wordt @PanGert alleen dan niet gepasseerd ?

en misschien gelijk de juiste datum aangeven de 19 of 20 e ivm agenda vullen

En twijfel voor inschrijvingen te voorkomen

succes met de organisatie

:biker:

Waar is het te doen ...ergens een adresje dan kan ik eens Googlen

TDT is een monument op zich. Daar komt niemand aan.

Nee dit is Waffie die een get together organiseert al dan niet met eten, sleutelen en een tourtje.

Ik denk dat (als ik kan) ik gewoon gedag kom zeggen en een paar uurtjes blijf hangen.

Prima idee, ik doe mee.

19 juni zou voor mij prima zijn.

20 juni is vaderdag, dan heb ik waarschijnlijk andere verplichtingen.

Maar ik kijk er wel naar uit, net als vele anderen.

Lijkt mij ook enorm gezellig. Yahoo:

Ik weet niet of mijn Pan dan al klaar is, maar goed, met de auto :cool: red ik het ook.

Guest
This topic is now closed to further replies.

Important Information

koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.