Jump to content

dat je al 5,5 jaar een ST1100 hebt en nog geen lid bent... Dat ben ik :)

Merijn (52 jaar) uit Amsterdam. Mijn eerste motor werd gelijk dit rode exemplaar, geen makkelijke motor om mee te beginnen maar met vallen en opstaan rij ik er nog steeds mee rond. Hij staat in Amsterdam op straat en dat is een lastige plek voor een motor: er kwam al eens een dwaas langs die het nummerbord omkrulde en een vrachtwagen die een koffer en de rechteruitlaat er af ramde en door reed. Met 2 maanden mijn rijbewijs was mijn eerste grote tocht in november 2015 naar Schotland, waar het in de heuvels al blijkt te kunnen sneeuwen, AEEAF831-B2CD-4F14-A506-A8C6833864E6.jpeg.7d181e4e3ff81379adb982e7c710222b.jpeg

Snel terug naar de kust, waar het lager en warmer is. Tegenwoordig rijd ik minder avontuurlijk: naar mijn moeder van 84 om het gras te maaien :)

Featured Replies

Welkom Merijn en veel plezier op dit forum en met je ST1100. Ik ben zelf opgegroeid in Amsterdam (Haarlemmermeerstraat en Valeriusstraat) en heb daar later ook op mijzelf gewoond (Beukenweg en Borneo eiland), in totaal 2x 10 jaar. Ik heb daarna 10 jaar in Abcoude gewoond en woon nu alweer 15 jaar in het fijne Haarlem, lekker dicht bij de kust. Groeten DuinPan

20190817_133853tSluisjeAmsterdam-Noord.jpg.4e926e370273e06cabddabb8b9ff828e.jpg

Mijn motor bij het sluisje op de Nieuwendammerdijk in Amsterdam-Noord