Ik heb me verleden jaar een ST1100 van 1991 aangeschaft.
Ik ben ook geen grote schrijver , ik heb tot 1990 met motoren gereden.
Voor mijn eigen veiligheid hield ik het altijd bij rustige modellen die ik dan voor enkele weekends huurde.
Een van meest gehuurde was een shadow 600.
Daarom wou ik een model uit 1991 en mijn ogen vielen al enkele jaren op de st1100.
Na 2 jaar rustig zoeken heb ik er een gevonden met wel al 139000 km en enkele nodige opknapwerken , zoals de volledige uitlaten en dempers en een nieuwe kruiskoppelig.
Van af half juni zou hij terug ok zijn voor rustige km's langs de Vlaamse wegen.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Ik heb me verleden jaar een ST1100 van 1991 aangeschaft.
Ik ben ook geen grote schrijver , ik heb tot 1990 met motoren gereden.
Voor mijn eigen veiligheid hield ik het altijd bij rustige modellen die ik dan voor enkele weekends huurde.
Een van meest gehuurde was een shadow 600.
Daarom wou ik een model uit 1991 en mijn ogen vielen al enkele jaren op de st1100.
Na 2 jaar rustig zoeken heb ik er een gevonden met wel al 139000 km en enkele nodige opknapwerken , zoals de volledige uitlaten en dempers en een nieuwe kruiskoppelig.
Van af half juni zou hij terug ok zijn voor rustige km's langs de Vlaamse wegen.