Jump to content

Featured Replies

Toch wél, komt mooi in het blauw het enige dat ik hoop dat is dat het honda logo goed uit de ligplaats komt op het deksel ?

Nuh dat logo dat is geen probleem hoor, kwestie van goed afplakken!

Ik heb een hoge (zelfde als de jouwe) en een lage (verkeerde kleur blauw) en bij beide was het geen moeite om het logo af te plakken voor een eventuele spuitbeurt.

Toch wacht ik liever tot ik een ons weeg op een mooie hoge originele blauwe.

Denk dat ik toch ga proberen om hem op te warmen en het logo eruit te halen, zal mooi worden ..wait !

Hoop dat de ruggesteun niet ook gekleefd is ?

Aanstaande zaterdag ga ik hem met mijn schoonzoon afhalen in Eindhoven, rij dan door naar MDI in Ravenstein om mijn nieuwe kuipruit te wisselen die langs de kanten vervormt is, heb kontakt gehad en mocht ze terug opsturen, maar ik ga het persoonlijk regelen, een ezel stoot zich géén twéé maal...begrijp je :Biggrin

Nou en of dat ik een ons weeg straks Wink:.

Ik rij binnenkort met een sexy blauw single seater kontje rond. :cool:

Daar vind ik een topkoffer niet (nog) bovenop horen.

Ondertussen lekker onsjes aankomen dus.

Ooit komt er een nette mooie hoge blauwe koffer op de markt!

Echte speurneuzen zoals Henk en Henk scannen dagelijks Marktplaats met hun Havik oog en melden dat hier en via via.

Hopelijk dat (ook) ik dan (net als zo'n zeldzaam kontje hieronder) geluk heb, zoals Max nu.

_57.jpeg.dada356cc1b2426c816b7165a1cb9c3e.jpeg

Edited by Tiesemans

@JanDK, heb jij uw deksel ook laten spuiten of was deze zo ?

Laten spuiten, was best lastig voor het bedrijf...met de kleurcode kon hij niet het mengsel vinden. Daarnaast is de kleur in 20 jaar iets anders dan toen nieuw, werd dus spuitwerk op het oog met met een spiegelkap als referentie.

@Max naar mijn weten kan de deksel er niet af.

Ik zou dan eerder geneigd zijn om zo'n zeldzame koffer te verkopen aan iemand die anders nog vééééél langer moet wachten dan wij B-162M koffer zoekenden.

Hoge koffers (met name de candy en zwarte kleur variant) komen toch met enige regelmaat voorbij?!

Het moet niet absoluut een hoge koffer zijn en ook niet in het zeldzame rood, heb hem gekocht omdat hij origineel Honda is en in absolute nieuwstaat is met ruggesteun en bevestigingsplaat en vooral...ook nog goedkoop is !

We zien wél, ik ga hem zaterdag ophalen

Hier is hij dan mijn nieuwe topcase, gister gaan ophalen .

Nu dat ik wéét dat de box in een raar zeldzame kleur is had ik in gedachten om hem niet te overschilderen maar hem te laten Wrappen of te laten Plastidippen , iemand ervaring in één van beiden ??

YYY.JPG.d94997870e68d4f95f377dd2f4fdf38c.JPGTTT.JPG.40cd9a02740892e7b3885a2dba054327.JPG