Jump to content

Op Internet (marktplaats) zie ik met regelmaat de ST1300 als "de luxe" worden aangeboden. Ik ken die aanduiding niet en ben ook wel benieuwd wat de luxe dan meer is dan de ST1300A

Zo wordt ook vandaag een rode ST1100 op MP als special edition aangeboden.

Nooit van gehoord en ook hiervan benieuwd of dit een ST is die af fabriek zo werd genoemd!

Edited by Dik ST1300

Featured Replies

Dik, ik heb mijn 1300 juni 2010 nieuwe aangeschaft. Het was een actiemodel zoals Honda vaker heeft. ST 1300 executieve, bestaande uit een in verhouding lagere meerprijs ten opzichte van de acc. los kopen. Topkoffer met 2e remlicht, handvat verwarming, compleet deflector set, tankpads en Honda (Garmin) 550 navigatie, gemonteerd voor het contactslot, tussen de stuurhelften. Deze uitvoering werd toen in de advertenties van Honda Nederland als zodanig genoemd en vanuit de importeur geleverd. Mogelijk dat in sommige advertenties op MP zoiets bedoeld wordt.

Groeten Frans.

Mijn 1300 uit 2003 was in ieder geval geen "DeLuxe" model. Geen handvatverwarming, geen ABS, geen verstelbare ruit, geen 2e remlicht op de topkoffer, geen radio, geen bipsverwarming en vast nog een heleboel dingen niet.

En er zit een demontabele kreukelzone op in de vorm van 3 koffers. Daarna houdt het snel op.

Ow ja, er zit ook nog zo'n gekke stang voorop om alle knoppen en hendels op vast te zetten.