Ik heb een ST 1100, 1994, waar een nieuw balhoofd lager is gemonteerd. Probleem wat er op treed= het voorwiel zoekt naar links. Weer nieuw balhoofdlager geplaatst, Vandaag 14-5-21 opgehaald, proef gereden, nieuwe voorband gemonteerd, alles onder garantie. Is wel beter geworden maar het waggelen blijf bij lage snelheid?
Of je nou op de snelweg, B wegen of door het dorp, het probleem blijft?
Wat is de oorzaak hiervan?
Wie de oorzaak weet mag me bellen onder nr. 0000000000.
Note Administrator: Telefoonnummer verwijderd. Graag even een PBtje naar Keimpe sturen.
koekje ? wel twee handen aan het stuur We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Hallo,
Ik heb een ST 1100, 1994, waar een nieuw balhoofd lager is gemonteerd. Probleem wat er op treed= het voorwiel zoekt naar links. Weer nieuw balhoofdlager geplaatst, Vandaag 14-5-21 opgehaald, proef gereden, nieuwe voorband gemonteerd, alles onder garantie. Is wel beter geworden maar het waggelen blijf bij lage snelheid?
Of je nou op de snelweg, B wegen of door het dorp, het probleem blijft?
Wat is de oorzaak hiervan?
Wie de oorzaak weet mag me bellen onder nr. 0000000000.
Note Administrator: Telefoonnummer verwijderd. Graag even een PBtje naar Keimpe sturen.
Edited by Timbo