Jump to content

Over het algemeen houd ik het hier alleen ST gerelateerd.

Maar gisteren wederom geconfronteerd met de vergankelijkheid van onze aanwezigheid op deze kogel.

Buurman van 38 alleenstaand met een joch van 11 , kanker, ongenezelijk.

Dus weer keihard in mijn gezicht gestompt met het feit dat je NU moet leven.

Velen van ons zullen dit herkennen, maar lieve mensen pak het nu, nu het nog voor je ligt. Cliché ik weet het, het is zo..

Ennn door, blijven lachen, ik meen het!

• Replies 57
  • Views 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Je hebt helemaal gelijk

Ik ben ook al iets ouder en het des en ander mee gemaakt en gezien

Ik stel niets meer uit wat ik kan doen

Je zegt hel veel dat komt wel een keer

We gaan wel een keer langs

Doen we volgend jaar

Doe het gewoon

Je komt niet nog een keer terug

Je hebt gelijk @Panhead. Je weet nooit wat het leven voor jou in petto heeft, en wanneer. Als je dromen hebt waar je gelukkig van wordt en je kan ze verwezenlijken qua tijd en geld, doe het dan nu en niet over 1 jaar, of over 5 jaar, of wanneer je gepensioneerd bent. Misschien kan je het dan niet meer...

Ik ben t er helemaal mee eens. Ik hoop en wens dat je nog aangename tijd en dingen doorbrengt met je buur en zijn kind. Nu moet er gewerkt worden aan de mooie herinneringen die dat joch later hard zal nodig hebben.

Speel jij nu maar goede buur, wij zijn dan wel effe verre vriend als t lastig wordt. Sterkte !

• Author

Tja, irronisch genoeg komt alles goed, maar de weg is een ander verhaal.

En dat is echt mijn motto " alles komt goed" , hoe kut ook soms

Dit is dramatisch, maar maak er altijd wat leuks van, komt een konijn bij de bakker...

Edited by Panhead

@Panhead : vergeet je lijfspreuk “Alles komt goed” , dat is niet waar.

Maak het beste van de situatie, doe niet dom, probeer van alles te genieten.

Ik ben niet meer diegene die veel aankon, en heb ondertussen nieuwe kleppen enz gekregen en doe (moet) rustig aan doen, maar kan alles (veel) met mate.

Mijn motor was en is mijn levensgenot, dat lever ik niet gauw in.

Carpe diem pluk de dag en geniet van ieder moment. Mijn ouders hadden gespaard voor een mooie oude dag, ze zijn nooit oud genoeg geworden om te genieten. Ik leef bij de dag met uiteraard nog wel wat achter de hand.

inderdaad leef bij de dag, ik heb afgelopen weekend in het ziekenhuis gelegen, ik had het zo benauwd, pijn in mijn zij en totaal geen energie en dit was niet de eerste keer !!

op aandringen van mijn vrouw toch afspraak gemaakt bij de huisarts en die heeft me direct doorgestuurd naar de spoedeisende hulp.

hele dag onderzoeken gehad, totaal lek geprikt, en aan het eind van de dag kwam er uit dat ik meerdere kleine longembolie heb, dus ik mag nu niets meer, alleen heel rustig houden en bloedverdunners gebruiken.

dit had ik niet verwacht !!

nu moet ik me rustig houden en geen zware dingen doen, en dat valt tegen !!

kom nu net uit het ziekenhuis na een scan van de benen ivm trombose, maar dat is gelukkig goed !!

@Henk2511 , beterschap, is altijd schrikken, en rustig aan doen ook als het niet in je natuur zit. Zoals @tManneke zei, komt goed maar misschien anders dan je wil, maar uit ervaring weet ik dat ook dat went.

Het leven is een kansspel.

Je hebt er die er 90 worden en geleefd hebben als een rookschouw en zo'n onschuldige jongen moet dan zo'n verdict horen.

Verschrikkelijk !

Wat je vandaag kan doen moet je niet uitstellen tot morgen.

Je hebt het niet altijd voor het kiezen , jammer genoeg.

Sterkte Henk , komt zeker in orde .